УИННЪРС ГРУУП работа
3 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Административен Асистент
Пълно описание
Ти си перфектният кандидат, ако:
- Си проактивен, мотивиран и готов да си част от екипа на бързоразвиваща се и динамична компания
- Имаш предишен опит на административна позиция
- Имаш предишен опит с обслужване на клиенти
- Владееш добро ниво на Английски език, счита се за плюс
- Владееш Словашки/Чешки език, счита се за плюс
- Имаш познания с Microsoft Office пакет (Outlook, Word, Excel, etc.) или друг офис пакет и имейл клиент
- Подпомагане и подкрепяне дейността на компанията, осъществявайки административно обслужване на търговската дейност и офиса
- Обработване и разпределяне входяща и изходяща кореспонденция и документация на хартиен и електронен носител, работа с архив
- Координация между рецепция и отделите в компанията
- Обслужване запитвания на наши партньори и клиенти по имейл и телефон
- Изготвяне ежеседмични и други справки и доклади
- Подпомагане и участие в организирани от компанията събития
- Грижа за офис пространство и необходимите консумативи
- Изпълняването и на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
- Иновативна бизнес среда, инвестираща в развитието на лидерски качества и продуктивни екипи
- Бързо развиваща се компания с широк хоризонт
- Атрактивно заплащане
- Работно време от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Станете част от нашето семейство!
Всички предоставени от вас лични данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.