Работа Технически Специалист в София
85 нови обяви за работа
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Специалист управление и въвеждане на данни с техническо образование – за работа с erp система
Нола 7 Оодгр. София
Професионална инженерингова компания с над 30 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отговорен човек за позицията ...
-
За наш клиент в сферата на производство на селскостопанска техника търсим амбициозен и ентусиазиран служител, който да се присъедини на...
-
В Експерт Бизнес Адвайзърс вярваме, че професионалното развитие е ключ към удовлетворението и успеха. Ние изграждаме мост между вашите ...
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Ние от „БАБ Консулт“ имаме удоволствието да съдействаме на наш партньор – утвърдена компания в сферата на комуникационните технологи...
-
3,000 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен партньор – утвърдена производствена компания с фокус върху качеството и иновациите – търсим технически подготвен и ком...
-
Ако се вълнуваш от иновациите и технологичния напредък, Vivacom (UTB) е точното място за твоята амбиция. Ти ще бъдеш важна част от нашата мисия ...
-
Ако се вълнуваш от иновациите и технологичния напредък, Vivacom (UTB) е точното място за твоята амбиция. Ти ще бъдеш важна част от нашата мисия ...
-
Специалист "Материално снабдяване" (по заместване) "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ...
-
4,800 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме ММ ГРУП - холдингова структура, като дружествата, участващи е нея се развиват динамично и заемат съществени позиции в различни св...
-
Групата Веолия е световен лидер в оптимизираното управление на ресурсите в областите вода, енергия и отпадъци, с над 220 000 служители по св...
-
Веолия Сълюшънс България е сред водещите компании в сферата на разработването, изграждането, експлоатацията и ефективната поддръжка на...
-
Специалист - сглобяване на електрически табла За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически и квалифициран персонал в ИТ, Елект...
-
Специалист “Сглобяване и монтаж на детайли” За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, п...
-
Ние сме "АРОМА"АД и се грижим за здравето и красотата на хората, като произвеждаме висококачествени и достъпни натурални продукти. Предп...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разширяване на екипа ни, търсим мотивиран и отговорен кандидат за позицията Офис асистент.
Основни задължения:
- Приемане и разпределяне на документооборота, поддържане на регистри и архивиране на прилежащите им документи, водене на справки
- Обработка на входящи и изходящи пратки
- Осъществявяване на комуникация и посрещане на гости, колеги, клиенти, доставчици и контрагенти
- Подпомагане на колегите при изпълнение на ежедневните им задачи, както и в организирането на служебни пътувания - командировъчни, самолетни билети, хотелски резервации
- Подпомагане при организацията на фирмени събития и инициативи в офиса и извън него
- Снабдяване с канцеларски и други материали
- Представляване на Ръководството пред държавни и oбщински институции и служби, като техен упълномощен представител, във връзка с подаване на заявления, извеждане на справки, разрешения и др.
Опит на подобна позиция е предимство Владеене на английски език е предимство Добри компютърни умения Познания в областта на бизнес етикета и воденето на официална комуникация Комуникативни и организационни умения Инициативност, гъвкавост и умение за работа в екип Способност за приоритизиране на задачи и спазване на срокове
Компанията предлага:
Отлични условия на работа в динамична среда с млад и амбициозен екип Реална възможност за лична изява и развитие Мотивиращо възнаграждение, съобразено със знанията, уменията и темповете на развитие Модерно и комфортно работно място
Ако искате да се присъедините към една динамично развиваща се компания, в която ще Ви се предостави възможност за личностно и професионално развитие, изпратете професионална автобиография.
Предоставените от Вас лични данни ще бъдат разглеждани конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД и Общия регламент за защита на лични данни (GDPR).
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.