Работа Сътрудник
220 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим амбициозен и отговорен Търговски сътрудник, който да се присъедини към екипа на наш клиент! Отговорности: Комуникация с настоящ...
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! Интервюто ще се проведе във вторник 11.02.2025 г.в офиса на фирмата само с одобрен...
-
Райт Пак ЕООД е лидер в производството на картонени и гъвкави опаковки. Ние сме на пазара от 2006 година, натрупали сме значителен опит в п...
-
Сътрудник "Личен състав" Предлагаме отворена позиция на длъжност “Сътрудник Личен Състав” като част от разширяването на отдел “Счето...
-
Сътрудник "Личен състав" Предлагаме отворена позиция нa длъжност “Сътрудник Личен Състав” като част от разширяването на отдел “Счетов...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
1,700 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...
-
1,700 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позициятa „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. От...
-
Промет сейф ООД, лидер в производството на сейфове и метални мебели в Европа с опит над 15 г., търси дa назначи за завода на фирмата в гр. Каз...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
-
ИТА България ЕООД е утвърдена фирма с дългогодишни традиции в производството нa изделия от дърво и в търговията с богата гама изделия за ...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Плевен! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем екипа си в град Плевен, търсим сътру...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
Фирма с дългогодишен опит в производството на пластмасови опаковки за храни, търси да назначи: ОФИС СЪТРУДНИК - КАПИТАЛНО СТРОИТЕЛСТВО ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Комуникация с настоящи и бъдещи клиенти;
- Оформяне на търговска документация;
- Боравене с банкови документи (акредитиви, платежни нареждания, банкови гаранции и др.);
- Комуникация с митническите служби;
- Комуникация с транспортни и логистични компании;
- Боравене с логистични документи;
- Координация на търговската дейност със склад готова продукция;
- Изготвяне на аналитични справки за клиенти и сверки с клиенти.
- Образование: минимум средно специално;
- Стаж/опит: наличието на опит в същата или свързана област ще бъде предимство;
- Добро владеене на английски език;
- Компютърни умения: минимум MS Office.
- Конкурентно заплащане;
- Осигурен транспорт от гр. Шумен
- Възможности за професионално развитие;
- Работна среда, която насърчава екипната работа и личностния растеж.
Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова
Лиценз № 2892 - 10.10.2019
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.