Работа Сътрудник
222 нови обяви за работа
-
За наш клиент - компания Техноком Трейд, официален вносител и разпространител на продуктите на ABO Pharma, а от 2021г. част от белгийската фарма...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
Kredyt Inkaso Investments BG EAD e част от международната група Kredyt Inkaso S.A. Capital Group, лидер на пазара на услуги по управление на вземания в Полша. От 2007 г. н...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалавър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отл...
-
1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
Лагардер Травъл Ритейл България е дъщерно дружество на френската компания Лагардер Травъл Ритейл, част от медийна група Лагардер. Компа...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
СЪТРУДНИК РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ в отдел Маркетинг
Основни отговорности:
- Подпомага маркетинговите дейности на компанията с фокус върху рекламата и комуникацията с краен клиент в точките на продажби
- Съучаства в проекти, подпомагащи стратегиите за компанията за търговията на дребно (аптеки, био магазини, супермаркети, дрогерии и др.)
- Съдейства за реализирането на маркетинговите дейности в точките на продажба
- Координира изработването на POS рекламни материали – стилажи, стикери, флаери, др.
- Координира дейностите свързани с изработването на опаковките на продуктите в тясно взаимодействие с дизайнери, печатници и доставчици на материали/опаковки
- Събира и анализира информация за ефективността на различните маркетингови активности в точките на продажба
- Подпомага подготовката и ефективното участие на компанията в тематични конференции, изложения и др.
- Изгражда и поддържа партньорства с BTL агенции и други контрагенти
- 1 година опит на релевантна позиция е предимство
- Длъжността е подходяща и за студенти 4-ти курс
- Висше (икономическо) образование
- Компютърни умения – много добро ниво (MS Office пакет)
- Добро ниво на владеене на английски – писмено и говоримо
- Шофьорска книжка
- Отговорност
- Самостоятелност
- Лоялност
- Прецизност
- Организираност
- Комуникативност
- Способност за работа в екип
Лиценз № 2418 от 18.12.2017г
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.