Работа Сътрудник Продажби във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на дейносттa си, фирма търгуваща със зърно, препарати за растителна защита, семена и торове, търси отговорна и ...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор нa пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    02 May 2024 Още...
  • icon 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Винтайм EООД е една от водещите фирми в търговията нa едро с високоалкохолни напитки, вино, безалкохолни напитки, натурални сокове ...

    25 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЪРГОВСКИ СЪТРУДНИК

АГРИКС БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Във връзка с разширяването на дейносттa си, фирма търгуваща със зърно, препарати за растителна защита, семена и торове, търси отговорна и мотивирана личност за позицията:

Изисквания :

  • Образование в областта на селското стопанство/търговия,
  • Опит в покупко-продажбата на зърно, продукти за растителна защита, торове или сходни продукти ще се счита за предимство;
  • Умения за работа в екип;
  • Отговорност, лоялност и дисциплинираност;
  • Отлични умения за водене на преговори;
  • Добри компютърни умения – MS Office;
  • Свидетелство за управление на МПС, категория B;
  • Много добри комуникативни, организационни и презентационни умения;
Основни отговорности за позицията:
  • Създава и поддържа клиентска мрежа, работи в посока увеличаване на продажбите. Консултира клиентите и ги запознава с продуктите, които компанията предлага.
  • Проучва и анализира пазара – допълва и актуализира базата данни с клиенти и доставчици. Системно подава информация относно цени, ефекта от продуктите, конкурентни продукти, ситуация на пазара, и др.;
  • Организира доставките от и до клиентите;
  • Дава конкретни предложения относно оптимизиране на условията на работа с крайни клиенти и дистрибутори;
  • Поддържане контакт с клиентите след извършване на продажбата;
  • Водене на търговски преговори и сключване на сделки;
  • Поддържане ежедневен контакт с централния офис, прилагане фирмената политика, предоставяне информация за дейността в региона.
  • Райони на работа: област Варна
Вие ще получите:
  • Входящо вътрешно - фирмено обучение и продължаващо професионално обучение за нови продукти и технологии;
  • Възможност за себеизява, доказване и дългосрочна реализация в стабилна и утвърдена фирма.
  • Коректно отношение;
  • Социални придобивки – ваучери за храна; карта мултиспорт/по желание/.
  • Бонуси при достигнати резултати.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

4,950 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.