Работа Спа Управител в Девин

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „ЮПИТЕР ХОЛДИНГ“ ЕАД търси да назначи отговорен служител за позицията КОМПЛЕКСЕН УПРАВИТЕЛ за СПА ХОТЕЛ ПЕРСЕНК *****, гр. Девин. ЗАДЪЛЖЕ...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „ЮПИТЕР ХОЛДИНГ“ ЕАД търси да назначи отговорен служител за позицията УПРАВИТЕЛ ХОТЕЛСКА ЧАСТ за СПА ХОТЕЛ ПЕРСЕНК *****, гр. Девин. ИЗИС...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПА ХОТЕЛ ПЕРСЕНК *****, гр.Девин за попълване на своя колектив търси : КОМПЛЕКСЕН УПРАВИТЕЛ за Парк Хотел Модър Девин Задължения: Ръковод...

    17 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

КОМПЛЕКСЕН УПРАВИТЕЛ

Jupiter Holding
location_on гр. Девин

icon 3,280 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


„ЮПИТЕР ХОЛДИНГ“ ЕАД търси да назначи отговорен служител за позицията КОМПЛЕКСЕН УПРАВИТЕЛ за СПА ХОТЕЛ ПЕРСЕНК *****, гр. Девин.

ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на клиенти;
  • Следи и контролира стриктното спазване на фирмените стандарти за обслужване на клиенти;
  • Контролира качеството на предлаганите услуги;
  • Участва в процеса на подбор на персонал за различните видове дейности в комплекса;
  • Изготвя графици за работа на персонала и следи за тяхното изпълнение;
  • Провежда обучения, свързани с технологията на обслужването и организацията на работа;
  • Отговаря и следи за воденето на всички хотелски регистри, документация и тяхното съхранение;
  • При необходимост изготвя справки за ръководството на фирмата и предложения за подобряване на работата;
  • Работи в екип с управителя на фирмата и ръководителите на екипи в отделните звена в комплекса;
  • Проучва рекламациите на клиентите за обслужването в хотела и взема мерки за отстраняване на допуснатите пропуски и нарушения;
  • Организира и контролира своевременното и в необходимото количество доставяне на инвентар, консумативи и хигиенни продукти.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Образование - висше в областта на туризма и хотелиерството;
  • Управленски опит мин. 3 год. Опитът на подобна позиция е задължителен;
  • Владеене на английски език, втори западен език е предимство;
  • Отлични компютърни умения, познания на хотелски и ресторантски софтуер;
  • Умения за работа с клиенти;
  • Внимание към детайлите във всяка сфера на дейността;
  • Опит в работата с фирмени документи – финансови, административни, свързани с управлението на човешките ресурси, обслужване и др.;
  • Желание за развитие в бранша;
  • Мениджърски умения и добра работа в екип.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Трудов договор и мотивиращо възнаграждение;
  • Постоянен и дългосрочен ангажимент;
  • Възможност за професионално развитие във водеща компания;
  • Работа в енергичен и амбициозен екип;
  • Ваучери за храна;
  • Здравна застраховка.
В случай че обявената позиция представлява интерес за вас, моля кандидатствайте с автобиография и актуална снимка. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от Вас данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност.

Средна заплата за сектора


3,280 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

9,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Мениджър на туристически обект/мениджърка на туристически обект


Мениджърите на туристически обекти отговарят за управлението на дейностите и за надзора на стратегията на местата за подслон. Те управляват човешките ресурси, финансите, маркетинга и операциите чрез дейности като наблюдение на персонала, водене на финансова отчетност и организиране на дейности.

Необходими основни умения

  • гарантиране на достъпност на инфраструктурата
  • намиране на решения на проблеми
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • управление на бюджети
  • следене на финансови отчети
  • ръководене на служители

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.