Работа Ръководител Търговска Експлоатация в Пловдив

6 нови обяви за работа

  • Account manager

    Glovo

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride. A ride that will fuel up your ambitions to take on a new challenge and stretch yourself beyond your comfort zone. We’ll deliver a non-vanilla culture built on talent, where w...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Управител Vivacom магазин - гр. Пловдив Ние от Vivacom вярваме, че успех има там, където има мотивация и желание за развитие. Мисията ни винаги е ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИТ МЕНИДЖЪР За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически и квалифициран персонал в сферата на ИТ, Електроника и Електротехника...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Пловдив A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо разв...

    21 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Account Manager

Glovo
location_on гр. Пловдив

icon 2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride.

A ride that will fuel up your ambitions to take on a new challenge and stretch yourself beyond your comfort zone.

We’ll deliver a non-vanilla culture built on talent, where we work to amplify the impact on millions of people, paving the way forward together.

Not your usual app. We are the fastest-growing multi-category app connecting millions of users with businesses, and couriers, offering on-demand services from more than 170,000 local restaurants, grocers and supermarkets, and high street retail stores. We operate in more than 1500 cities across 25 countries.

Together we revolutionize the way people connect with their everyday needs, from delivering essentials to connecting our ecosystem of users through innovative solutions powered by technology. For us, every day is filled with purpose.

What makes our ride unique?

Our culture and strong values. Our career development philosophy. Our commitment to being a force for good.

We have a vision: To give everyone easy access to anything in their cities. And this is where your ride starts.

YOUR MISSION

As an Account Manager, you will be a key role in the Glovo Partners & Brands team. You will be directly responsible to build and maintain good relationships between our partners and our company. You will be liaising with the most highly regarded brands, stores, and restaurants in your city.

THE JOURNEY

Establish excellent relationships with Glovo’s partners through consistent and proactive communication, identifying their needs and building engagement (meetings and business reviews). Draw and execute plans, making your partners grow through promos negotiations, marketing activations and menu performance (e.g., selling items, Average Order Value, Conversion Rate, etc.). Onboard new partners on our platform by providing them all the necessary tools and information. Be responsible for our partners business performance, analyze their main KPIs and ensure growth. Prepare reports and dashboards to present to partners / use as source of operational improvements. Get feedback from our partners and translate it into product, marketing and operations improvement. Lead contract renegotiations to establish a strong partnership with sustainable economics. Be responsible of support closing partner deals along with the sales team leader. Actively collaborate with your colleagues and learn from each other in a supportive environment that allows you to grow, develop and make a difference. Be a part of a team that will support your commercial development by giving you the opportunity to do rotations into other parts of the business (i.e., sales, quick commerce, and more). WHAT YOU WILL BRING TO THE RIDE

Background

  • Minimum 2 year of experience in Account Management preferably in Food Retail Industry or fast-paced environment (start-ups, FMCG, retail, telecoms, advertising, food-hospitality, etc.)
  • Bachelor in Business Administration, Marketing, Operations Management or Public Relations is a plus.
  • Client Collaboration
  • Proven experience of at least 1 year in working with external partners to align on strategic initiatives, foster mutual growth, and ensure seamless collaboration on account-related matters.
Skills
  • Problem solving skills, data-driven with strong commercial and analytical skills
  • Great communication and interpersonal skills
  • Project management skills, highly organized and detail-oriented approach
  • Good knowledge of Google Suite and/or MS Office, Excel
  • Excellent written and spoken Bulgarian & English skills
Culture
  • Ability to work in a high growth and high-performance start-up with a fast pace.
  • Adaptable, positive mindset: possess a flexible attitude towards evolving roles within the commercial domain. we value versatility and the ability to adapt to new challenges while ensuring a stable and consistent job scope.
Individuals representing diverse profiles, encompassing various genders, ethnicities, and backgrounds, are less likely to apply for this role if they do not possess solid experience in 100% of these areas. Even if it seems you don't meet our musts don't let it stop you, we are all about finding the best talent out there! Skills can be learned, and embracing diversity is invaluable.

We believe driven talent deserves:

  • Top-notch private health insurance to keep you at your peak.
  • Glovo free delivery and 80 BGN Food vouchers to satisfy your cravings!
  • Co-funded Multisport card to keep you energized.
  • Extra time off, the freedom to work from home two days a week, and the opportunity to work from anywhere for up to three weeks a year!
  • Enhanced parental leave.
  • Online therapy and wellbeing benefits to ensure your mental well-being.
Here at Glovo, we thrive on diversity, we believe it enhances our teams, products, and culture. We know that the best ideas come from a mashup of brilliant diverse minds. This is why we are committed to providing equal opportunities to talent from all backgrounds - all genders, racial/diverse backgrounds, abilities, ages, sexual orientations and all other unique characteristics that make you YOU. We will encourage you to bring your authentic self to work, fostering an inclusive environment where everyone feels heard.

Feel free to note your pronouns in your application (e.g., she/her/hers, he/him/his, they/them/theirs, etc).

So, ready to take the wheel and make this the ride of your life?

Delve into our culture by taking a peek at our Instagram and check out our Linkedin and website!

Средна заплата за сектора


2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,950 лв / месец


icon icon icon icon icon

Мениджър, ключови клиенти


Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • извършване на анализ на данни
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
  • прогнозиране на показателите на сметки

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • обслужване на клиенти
  • разбиране на продукта
  • политики на дружество
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.