Работа Продавач Консултант Авточасти в Благоевград
11 нови обяви за работа
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търговски консултант в А1 магазин - гр. Благоевград Търсим теб! Търговски консултант в А1 магазин – гр. Благоевград! Вземи 3000 лв. месечно ...
-
Служител в магазин (на пълно и непълно работно време)
Метро Кеш Енд Кери България Eоодгр. Благоевград
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
1,280 лв / месец (нето) от работодател
Ние, от верига ресторанти HESBURGER Ви каним да станете част от екипа на нашия новооткриващ се ресторант в гр. Благоевград, като асистент-прод...
-
Ние сме голяма компания с над 25 годишна история на финансовия пазар. Разполагаме с над 50 офиса в цялата страна, а екипът ни е съставен от н...
-
1,120 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ за магазин BILLA - гр. БЛАГОЕВГРАД, АЛЕН МАК Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една о...
-
Мебели Виденов е българска компания, лидер в мебелния бизнес, с над 35 години опит,47 магазина в страната, 6 международни пазара и 1700+ служит...
-
Основни задачи: Обработка и подготвяне на поръчки Комуникация с крайни клиенти по e-mail и телефон Обработка на документи, свързани с дост...
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
Служител в магазин (на пълно и непълно работно време)
Метро Кеш Енд Кери България Eоодгр. Благоевград
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
1,240 лв - 2,410 лв / месец (нето) от работодател
Търговец Vivacom магазин - гр. Благоевград ТЪРСИШ СИ РАБОТА? ОБИЧАШ ДА ПРОДАВАШ… НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ СА ИНТЕРЕСНИ ЗА ТЕБ… КОМУНИКАЦИЯТА С Р...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вие сте подходящ кандидат, ако притежавате:
- завършено средно образование;
- умение за работа в екип е предимство;
- гъвкавост, инициативност, енергичност;
- желание за дългосрочна заетост в утвърдена компания, лидер в своя сектор;
- отлични комуникативни умения;
- желание за усвояване на нови търговски умения и добри практики.
Позицията предполага:
- посрещане, консултиране и обслужване на клиентите в търговския обект с усмивка :)
- информиране на клиентите за качествата и характеристиките на предлаганата стока;
- поддържане на търговския вид и хигиената на работното място;
- подреждане и аранжиране на артикули;
- работа с касов апарат и специализиран софтуер.
Компанията предлага:
- трудов договор и коректни трудовоправни отношения "Работодател-Служител";
- отлично трудово възнаграждение;
- ежемесечни ваучери за храна на стойност 200 лв.;
- допълнителна отстъпка за пазаруване в търговските обекти на компанията;
- въвеждащо и надграждащо фирмено обучение;
- възможност за кариерно развитие.
Бъдете част от успеха на Лили!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за подбор на персонал. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,020 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.