Работа Офис Сътрудник

112 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма специализирана в обработката на стъкло, търси да назначи офис сътрудник , за приемане на поръчки от клиенти и обработването им чре...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon 2,100 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-г...

    21 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина.

С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще имате следните възможности:

  • работа в бързо развиваща се сфера;
  • конкурентно възнаграждение;
  • социални осигуровки и застраховки;
  • фирмено обучение.
Изисквания към кандидата:
  • средно, средно специално или висше образование;
  • комуникативна личност, притежаваща умения за работа в екип;
  • желание за обучение и развитие;
  • компютърна грамотност;
  • чужд език е предимство.
Задължения:
  • приема обаждания и заявки за куриер;
  • обработва товарителници, описи и други куриерски документи;
  • въвежда и обработва информация в специализиран куриерски софтуер;
  • изготвя справки и отчети за ръководството;
  • поддържа документацията и я архивира;
  • поддържа спретнат външен вид, с което допринася за имиджа на фирмата.
Необходими документи при кандидатстване:
  • автобиография с актуална снимка;
  • копие от диплома за средно / висше образование.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Интерлогистика куриер ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.