Работа Офис Асистент в София
39 нови обяви за работа
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
ХИПОЛЕНД АД е българската национaлна верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в цялата страна. Сега ние търсим да назнач...
-
Направете кариера с HOMEMAX! Ако искате да станете част от голяма и престижна търговска компания, присъединете се към нашия екип! За централ...
-
АСИСТЕНТ "УПРАВЛЕНИЕ НА КАТЕГОРИИТЕ" "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Евро...
-
Ние сме HOMEMAX- утвърдена верига хипермаркети, предлагаща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За Ц...
-
КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е а...
-
Локация: Нестле България, Фабрика София, бул.Европа 128; Работно време: 8-часов работен ден, с плаващо начало на работния ден между 8:00 и 9:00 ча...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Main Responsibilities:
- Organizing and managing all office related queries, actions (ordering office supply, key contact in communication with office building, coordinates the communication with cleaning company etc)
- Ensuring the appropriate documentation of the activities
- Supporting functional leaders and management team with assistance if required
- Coordinating and supporting the contract signature process
- Supporting the onboarding of new colleagues
- Taking incoming calls, welcoming guest
- Managing the post and curriers
- Administrative tasks related to the team, events, projects she/he coordinate, following up budget and invoicing
- Other support as and when required.
- Higher Education (Preferably Bachelor degree) with administrative oriented subjects is preferred
- Minimum 2 years professional experience, preferably in an international company
- Dedication, multi-tasking, hard worker, accuracy, well organized
- Proficient knowledge of Bulgarian and English
- Knowledge of accurate administrational and documentational procedures
- IT competent to learn and use different systems
- Excellent remuneration and benefits
- Excellent opportunity for gaining experience in a worldwide leader
- Opportunity for career growth in the company
- Full time and long-term position
- Convenient office location with access to public transport
Средна заплата за сектора
2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.