Работа в Бургас
265 нови обяви за работа
-
Верига резиденции и хосписи за възрастни „Сердика”, са разположени на самия бряг на морето, около гр. Бургас, което гарантира много прия...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ "ПРЕСТИЖ-96“ АД е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер...
-
"Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своята дейност в Бъ...
-
ССС е гигант в модата, обувките и аксесоарите в Централна и Източна Европа. Тук може да откриете омниканалния стил, съчетан с онлайн и офл...
-
ХИПОЛЕНД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим енергиче...
-
ХИПОЛЕНД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим Складов ...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
Ресторант Ал Маре, на плажа в Бургас, търси помощник готвач, който да заеме позиция на топлата точка/скара Ако сте страстен към готвенето...
-
1,700 лв / месец (нето) от работодател
Ядки Торнадо се занимава с производство на ядки от 2002 г. Във връзка с увеличаването на търговските региони и производствените линии, тър...
-
Фирма за професионално почистване "Мундус Сървисиз" АД търси отговорни, дисциплинирани и мотивирани служители, които да се присъединят ...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Търсим организиран и опитен Началник на Склад за суровини и материали за управление на складовите операции в производствено предприяти...
-
1,600 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Наш клиент, голяма компания, занимаваща се с производство на профили за дограми, търси отговорен и опитен мотокарист за работа в складов...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
1,450 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме фирма с дългогодишни традиции в обувния бизнес на българския и световен пазар. Предлагаме богата гама от мъжки, дамски и детски о...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с предстоящото откриването на Резиденция и хоспис за възрастни Сердика, търсим да назначим мотивиран служител с подходящите опит и знания на длъжност:
Мениджър на резиденция и хоспис за възрастни
Описание на длъжността:
Подпомага ръководството при планиране, организиране, координиране и контрол върху оперативната дейност в резиденция и хоспис за възрастни. Ръководи, организира и контролира цялостния процес в базата за осигуряване на навременна, коректна и висококачествена медицинска грижа за пациентите.
Основни задължения: 1. Гарантира непрекъсваемост на дейностите, по осигуряване на навременна, коректна и висококачествена медицинска и лекарствена грижа за пациентите при оптимални условия на труд и безопасност в гр. Бургас; 2. Осигурява оперативното изпълнение решенията на Ръководството на дружеството по отношение на административното /създаване на оферти и клиенти в Zoho, кореспонденция с всички останали длъжностни лица и звена в структурите на МК Сердика, необходима за нормалното протичане на работните процеси – счетоводство, ТРЗ, ЧР и др./ и стопанското обслужване на поверената база. 3. Контролира организирането дейността по стопанско и комунално обслужване на служителите, осъществявано чрез снабдяването, съхранението и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, работни облекла, канцеларски материали и принадлежности, необходими за осъществяване нормалното протичане на работните процеси в поверения обект, функционирането на съоръженията в изправност, санитарното и битовото поддържане на сградния фонд и прилежащите пространства. 4. Координира, възлага и проверява работата на медицинския и помощния персонал. 5. Съставя работни графици на служителите в базата и координира изпълнението им със съответните длъжностни лица. 6. Разрешава работни проблеми. 7. Инструктира служители по въпроси, свързани с техните служебни задължения, процедури за безопасност, фирмена политика и др. 8. Организира и провежда необходимите обучения на служителите. 9. Оценява качеството на работата на служителите /по стаите и не само/ и прави съответните препоръки към Ръководството. 10. Осъществява контакти по телефона и на място с клиенти. Разяснява условията по прием, предлагани услуги и др. Дава обратна връзка за състоянието на пациентите. 11. Следи и събира информация за медицинското състояние на всички пациентите в Резиденцията, а тези с влошаващо се състояние, с особено внимание. 12. Изготвя периодично отчети и анализи по отношение на дейността на поверения обект за резултатите от дейността си. 13. Прави предложения пред Ръководството на фирмата за подобряване дейността по отношение на оперативното управление на базата и по отношение на оптимизиране на работните процеси.
Изисквания към длъжността:
1. Висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ и/или „Магистър“ със специалност „Медицина“, „Обществено здраве и здравен мениджмънт“, „Управление на здравни грижи“, „Здравни грижи“-медицинска сестра или друга релевантна специалност. 2. Владеенето на език е с предимство. 3. Ръководен опит и организационни умения – задължителни /3 години опит/. 4. Компютърна грамотност и умения за управление на информационни ресурси. 5. Умения за работа в динамично променящи се условия. 6. Умение за убеждаване и водене на преговори.
Ние предлагаме:
- Много добро възнаграждение. Трудов договор сключен с „Капитал Хелт Холдинг“ ЕАД.
- Бонусна система.
- Възможности за професионално развитие.
- Добра среда на работа и подкрепа от управлението на медицинското заведение.
Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.