Работа в София
4.5 хил. нови обяви за работа
-
1,800 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате желание да работите в динамична среда, с позитивен и млад екип от професионалисти, с утвърдено отлично възнаграждение и възмож...
-
Accounting Associate, part-time (4 hours) Contract: part-time (4 hours), permanent contract Are you looking for your first job in finance or accounting? We’re hiring an Accounting Associate to join our team! This is a great opportunity to learn n...
-
1,600 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...
-
За нашия сплотен екип в отдел Счетоводство на хотел InterContinental Sofia, търсим Оперативен счетоводител, отговарящ за одит на приходите и контр...
-
Продавач-консултант на пълен и непълен работен ден (40,30 и 20 часа седмично) - the mall
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодгр. София
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
2,640 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
Здравейте! Ако владеете немски свободно, говорите добър английски език и сте комуникативни, сега е моментът да се присъедините към екипа...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Търсим усърден и отговорен човек с внимание към детайлите, който да се присъедини към нашия екип. Отговорности: Поддържане и грижа за зе...
-
„Management Financial Group“ е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на небанковите финансови услуг...
-
Ø If you are passionate about payment technologies and business Ø If you are looking for opportunities to learn, develop and contribute with your ideas Ø If you are thrilled about developing your career in an international financial institution ...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
Оператор онлайн заявки „Пикър“ за магазин BILLA- гр. София, ОПЪЛЧЕНСКА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: ...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
Оператор онлайн заявки „Пикър“ за магазин BILLA- гр. София, МЛАДОСТ Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние,...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Description
Plus500 is a global multi-asset fintech group operating technology-based trading platforms. Plus500 offers customers a range of trading products, including Contracts for Difference ("CFDs") and share dealing, as well as futures and options on futures in the US.
The Group retains operating licenses and is regulated in the United Kingdom, Australia, Cyprus, Israel, New Zealand, South Africa, Singapore, Estonia, Japan and Seychelles and through its CFDs product portfolio, offers more than 2,500 different underlying global financial instruments, comprising equities, indices, commodities, options, ETFs, foreign exchange and cryptocurrencies. Customers of the Group can trade CFDs in more than 50 countries and in 30 languages. Plus500 does not permit customers located in the US to trade CFDs.
We are looking to expand our HR team in Bulgaria! As we continue to grow, we are committed to fostering a positive company culture while maintaining high standards in HR operations, recruitment, and employee experience.
This role will work closely with the HR Manager, with responsibilities split between the two, offering room for creativity, process optimization, and professional growth. While the focus is on HR administration and operations, this role will also involve recruitment, event organization, and office management, making it a great opportunity for someone who enjoys both working with people and streamlining processes in a fast-paced environment.
If you thrive in a dynamic environment, enjoy working with people, and have a keen eye for detail, we’d love to hear from you!
How you will make an impact:
Recruitment & Talent Acquisition
Pre-screen candidates, assessing skills, experience, and cultural fit.
Support hiring managers by identifying recruitment needs, bottlenecks, and process improvements.
Assist with job postings, interview coordination, and candidate communication.
Collaborate with management to refine recruitment strategies.
HR Operations & Administration
Prepare and manage employment contracts, terminations, and other HR documentation in line with labor laws.
Maintain accurate employee records, oversee onboarding paperwork, and update work schedules, leave records, and benefits.
Provide HR data to Finance for payroll processing and ensure compliance with health & safety regulations.
Maintain strict confidentiality of employee and candidate data.
Culture, Events & Employee Engagement
Work with the HR Manager to plan team-building activities, company events, and employee initiatives while gathering feedback to enhance engagement and workplace culture.
Requirements
Minimum 4+ years in an HR Generalist, HR Expert, or HR Operations role, ideally within fintech, tech, or operations-driven environments.
Strong knowledge of employee lifecycle processes
Excellent understanding of Bulgarian labour legislation and its practical application.
Passion for enhancing HR processes to improve efficiency and employee satisfaction.
Prior experience in Talent Acquisition & Workplace Management would be a great plus
Proficiency in MS Excel and Word, with experience in HRIS systems being a plus.
Ability to work effectively with employees, managers, and external partners while fostering a positive work culture.
High level of accuracy, precision, and the ability to manage multiple tasks efficiently.
Comfortable working under pressure in a fast-paced, dynamic environment.
Degree in HR, Labor Law, Business Management, or a related field.
Excellent written and spoken English skills.
Benefits:
Facilities
- Gym
- Video Games
- Fully Stocked Kitchen
- Recreation area
- Ping Pong Table
- Jago Football table
- End of the year party
- Summer team building
- Annual Team Days
- Event calendar with various social gatherings
- Tickets to games of our sponsored teams
- Subsidized meals
- Multisport and Coolfit card
- Health insurance with dental care
- 50% subsidized annual public
- transport card
- Bring a Friend Program
- Birth/Birthday Gifts
Средна заплата за сектора
2,010 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
6,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Експерт, управление на човешките ресурси
Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- наемане на служители
- интервюиране на хора
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- договаряне на трудови споразумения
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.