Работа Дипломиран Експерт Счетоводител в София
64 нови обяви за работа
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
As a Senior Internal Compliance Auditor, you will play a critical role in delivering high-impact, value-adding audit engagements across the organization. You will lead and execute audits focused on regulatory compliance, internal controls, and risk m...
-
We are seeking an experienced, motivated, and detail-oriented Internal Compliance Auditor to join our team in Sofia, Bulgaria. This role offers an exciting opportunity to work in a dynamic environment, ensuring adherence to internal controls, complia...
-
Основни задължения и отговорности: Обработване и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи; Изготвяне на ДДС деклара...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения и отговорности на кандидата:
- Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност- осчетоводяване на първични и съставяне на вторични счетоводни документи
- Оформя документите, свързани с финансовата дейност
- Изготвяне на месечни и годишни оборотни ведомости
- Съставяне/проверка на амортизационен план за дълготрайните активи
- Отчитане и съставяне на ежемесечни справки на материалните запаси и следене на складовата наличност
- Анализ на обработваните данни и съставяне на справки и отчети за ръководството
- Анализ на паричните потоци (плащания, вземания и задължения)
- Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения за ръководството
- Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди
- Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи
- Изготвяне декларации по ЗДДС и VIES декларации
- Участва в процеса на годишно счетоводно приключване -ГДД по ЗКПО, изготвяне и представяне на Годишни Финансови Отчети /ОПР,Баланс,Паричен поток ,Собствен капитал и всички други приложения
- Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието
- Консултации по счетоводни и данъчни въпроси
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
- Кореспондира чрез ел. поща на български и/или английски език с определените контактни лица от клиентите на счетоводната къща, както и с НАП, НОИ и обслужващите банки
- Образование: висше икономическо, с образователно-квалификационна степен “магистър” или “бакалавър”
- Владеене на английски език на работно ниво
- нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителния контрол
- реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и операции
- нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи
- компютърните и други автоматизирани системи за извършване на счетоводната дейност
- Компютърна грамотност – Excel, Word, Internet
- Познания в областта на нормативната уредба на счетоводството – Закон за счетоводството и Национални счетоводни стандарти
- Познания в областта на данъчното законодателство – ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ
- Познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство – КТ, КСО, ЗЗО и приложимите подзаконови нормативни актове
- Практически опит в областта на счетоводството и ТРЗ - не е задължителен, но ще се счита за предимство
- Организираност и прецизност с внимание към детайлите
- Аналитично мислене
- Мотивираност за професионално разрешаване на казуси
- Конфиденциалност и лоялност
- Умения за работа в екип
- Дългосрочни трудови взаимоотношения на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 17:30ч.
- Възможности за професионално развитие
- Благоприятна работна среда в позитивен екип от професионалисти
- Мотивиращо възнаграждение, съобразено с индивидуалните постижения
- Отпуск 20 – 25 работни дни годишно
- Обработка на данните със счетоводен продукт, с възможност за обмяна на информация по електронен път
Средна заплата за сектора
2,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.