Работа в София
4.4 хил. нови обяви за работа
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Quality Analyst with Spanish and English, you will be ...
-
1,550 лв - 2,130 лв / месец (нето) от работодател
***Възможност за бързо кариерно развитие до ниво „Мениджърски състав на обект“ - от 3 до 6 месеца*** *** Редовно заплащане два пъти в месеца -...
-
DevOps Engineer (Data Services) Challenge mastered. #MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering digital solutions to mill...
-
2,500 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател
Баутракс ЕООД е компания, която успешно и бързо се развива в сферата на търговията с тежка строителна механизация, както нови така и упот...
-
Coke Internship in Finance Coke Internship in Finance Coke Internship attracts ambitious people in early career stage. Our interns gain knowledge and skills through practical experience and benefit from the support of their mentors. Our aim is to s...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Наш клиент, водеща международна производствена компания, търси да назначи : Електротехник Основни изисквания и отговорности: Отговар...
-
1,160 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Мърчандайзер – гр. София и регион Стани част от нашия екип! "Триада Маркет енд Дистрибюшън" АД е официален дистрибутор на утвърдени марк...
-
As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма произвеждаща тестени изделия търси отговорен и мотивиран сътрудник за работа с клиенти и обработка на заявки. Основни задължения:...
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
Фирма М2C Сървисис оперира на българския пазар от 2011 г. Ние сме посветени на предоставянето на цялостни и висококачествени услуги, които ...
-
Ресторант НИАГАРА , ул. Цар Симеон № 140 Търси да назначи салонен управител с минимум 5 години опит. Кандидатите трябва да притежават след...
-
За наш клиент, търсим да назначим: Асистент в търговски отдел Основни изисквания: Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не ...
-
Търсим ценител на вкусове! Фирма за производство и продажба на собствена марка месни деликатеси търси ентусиазиран и усмихнат продавач...
-
1,820 лв / месец (нето) от работодател
***Възможност за бързо кариерно развитие до ниво „Мениджърски състав на обект“ - от 3 до 6 месеца*** *** Редовно заплащане два пъти в месеца - ...
-
Отговорности:Водене на документацията в ресторанта;Изготвяне на дневни, седмични, месечни и годишни отчети;Банкови разплащания; Ревизи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria!
As a Quality Analyst with Spanish and English, you will be a part of a great team and all together will:
- Monitor and audit transactions performed by frontline team members against internal and/or external quality assurance requirements to deliver excellent customer experience
- Ensure that transaction monitoring goals and requirements are met
- Create and update Customer Experience reports (e.g., Daily Internal Errors, Weekly and Monthly Quality summaries, etc.) for the account by retrieving and updating the respective files and data
- Maintain the files updated for accurate analysis and process improvement / innovation
- Review and analyze data that affects Customer Experience
- Actively participate during calibration discussions to ensure alignment with business customer experience data, and coaching methodology
- Comply with audits established by the CE Team Lead to provide immediate findings to the Operations and Training departments
- Complete onboarding presentations to ensure new hires have a clear understanding about TELUS Digital customer experience standards, as well as client requirements
- Be a strong negotiator but respectful and appreciative when cooperating with colleagues
- Raise questions to the market point of contacts for further clarification and spread the knowledge to frontline team members and internal teams
- Manage quality escalations process and root cause analysis
We are looking for someone with:
- Experience: 1+ years in a quality and/or customer experience-related role
- Fluent in spoken and written Spanish
- B2 or higher in English language
- Experience in analysis and working with dataset
- Proficiency in MS Office Suite / Google Suite
- Familiarity with internet applications and troubleshooting
- Patience and a positive attitude
- Ability to work with demanding deadlines
In return, we will provide you with:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about our employees' well-being, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!
Does it sound like the perfect job for you? Apply now!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.