Работа Главен Счетоводител Бюджетен във Варна

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществявaща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. У...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    02 Jan 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител в счетоводна кантора

АР СИ АКАУНТИНГ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществявaща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. Услугите, които предлагаме включват консултация, регистрация на дружеството, съдействие с набавянето на лицензи/разрешителни при нужда, както оперативната месечна работа и годишното приключване. Дейностите, които обслужваме са от разнороден характер и изискват постоянно следене на нормативните промени, развитие и повишаване на квалификацията. Нашата мисия е предоставянето на качествени счетоводни услуги и да се грижим за успеха на нашите клиенти, защото техният успех е и наш успех.

Ако сте динамична личност и желаете да се развивате професионално в областта на Счетоводство, ще очакваме Вашата кандидатура по обявената от нас позиция:

Професионални изисквания

  • Икономическо образование, предимство Счетоводство и контрол;
  • Умение за организация и определяне на приоритетите в работата;
  • Стаж като счетоводител минимум 3-4 години;
  • Добра компютърна грамотност - MS Word, Excel, Outlook, онлайн банкиране, работа с електронен подпис и филтриране ни информация от интернет;
  • Препоръчителен опит със счетоводните продукти на Микроинвест.
Основни задължения:
  • Цялостно текущо осчетоводяване на покупки, продажби, банкови извлечения, начисляване на заплати и осигуровки;
  • Подреждане и класифициране на първични и вторични документи;
  • Засичане салдата на всички счетоводни сметки по оборотната ведомост;
  • Изготвяне на справки необходими на ръководството;
  • Подготовка и подаване на декларации и дневници по ЗДДС;
  • ТРЗ и Личен състав - ведомости, Д1, Д6, болнични, платежни към бюджета
  • Комуникация с НАП, НОИ, ИТ във връзка с възникнали проверки, корекции и други;
  • Подаване на отчети и справки към НСИ;
  • Годишно приключване, изготвяне и подаване на ГДД и ГФО;
Компанията предлага:
  • Отлични условия на труд и възнаграждение;
  • Бонусна система;
  • Посещения на семинар и уебинари, свързани с нормативни изменения и други;
  • Възможност за професионална реализация и развитие в счетоводна кантора, която постоянно се разраства;
Необходими документи за кандидатстване:
  • Автобиография;
  • Актуална снимка;
Всички документи ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.