Работа Вътрешен Одитор във Варна

12 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсите следващата крачка в счетоводната си кариера? Предлагаме ви възможност да се развивате в стабилна компания, където професионали...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществяваща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. У...

    28 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим мотивиран и отговорен човек, който иска да се развива в счетоводната сфера и да работи с клиенти от иновативни и модерни бизнеси. ...

    27 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Наш клиент в гр. Варна търси да назначи мотивиран и опитен ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ. Основни отговорности: Организация и контрол на цялостна...

    27 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Accountant for F&B Who We Are With a united offering of travel retail, F&B, hybrid, and convenience across airports, motorways, cruises, railways, and more, we operate in 1,200 locations across 73 countries with over 60,000 employees. Our e...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Чайка" АД - гр.Варна е водещ производител на опаковки от картон, хартия и микровелпапе с над 90 - годишен опит в бранша. За нуждите на админ...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществяваща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. У...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Join Our Finance Team as a Senior Finance Manager (FP&A)! Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, whe...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Чайка" АД - гр.Варна е водещ производител на опаковки от картон, хартия и микровелпапе с над 90 - годишен опит в бранша. За нуждите на админ...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Чайка" АД - гр.Варна е водещ производител на опаковки от картон, хартия и микровелпапе с над 90 - годишен опит в бранша. За нуждите на админ...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for an Accountant. Job description Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, in...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    02 Jan 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Счетоводител

icon 1,710 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсите следващата крачка в счетоводната си кариера?

Предлагаме ви възможност да се развивате в стабилна компания, където професионализмът върви ръка за ръка с уважението към хората.

Какво очакваме от вас:



  • Висше образование в областта на счетоводството или финансите (бакалавър или магистър);
  • Добро ниво на английски език – писмено и устно;
  • Умения за ефективна комуникация, прецизност и отговорност;


Основни отговорности:

  • Хронологично регистриране на счетоводни операции;
  • Водене на счетоводни регистри и обобщаване на информацията;
  • Участие в планиране на финансовата дейност и подготовка на разчети;
  • Изготвяне на платежни нареждания, отчитане на възнаграждения и осигуровки;
  • Извършване на междинно и годишно счетоводно приключване;
  • Участие в съставянето на годишен финансов отчет и подготовка за одит;
  • Спазване на вътрешни указания и изисквания за поверителност на информацията.


Ние предлагаме:

  • Конкурентно възнаграждение с ясно дефинирана и прозрачна бонусна система;
  • Стандартно работно време;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв;
  • Надбавка за транспорт или служебен превоз до работното място;
  • Всекидневен здравословен двустепенен обяд;
  • Безплатни топли напитки и смути;
  • 27 дни платен годишен отпуск;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Безплатни обучения и курсове по чужди езици;
  • Услуги от Dentaprime - безплатни и с преференции;
  • Възможност за заявяване на карта Multisport;
  • Социални събития и тиймбилдинг активности;
  • Карта за отстъпки „Ти си ДЕНТАПРАЙМ“


Присъединете се към нашия екип и станете част от компания, която цени вашия принос и осигурява отлични условия за професионално развитие.

Средна заплата за сектора


1,710 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.