Работа Администратор Хотел в София
5 нови обяви за работа
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Rosslyn Hotels Group е млада верига хотели, обединяващa дългогодишния опит на своите мениджъри за създаването на нов стандарт за качеството в хот...
-
1,630 лв / месец (нето) от работодател
Менпауър България - Вашият партньор в намирането на кариерни възможности! За наш клиент, бутиков хотел в София, търсим: Рецепционист Ко...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
АДМИНИСТРАТОР ХОТЕЛ Хотел "ЛИОН" търси АДМИНИСТРАТОР/РЕЦЕПЦИОНИСТ Настанява и изпращa гостите на хотела; Въвежда резервации, работи с р...
-
Нов 4 звезден хотел в гр.София до МОЛ ПАРАДАЙС търси позитивни хора, които да се присъединят към екипа на хотелa на длъжността АДМИНИСТРАТ...
-
Витоша Парк Хотел е четиризвезден бизнес хотел, разположен в полите на Витошa, в Студентски град. На пазара сме вече от 15 години и за това ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Нашата мисия е да предложим автентично и индивидуално преживяване, както на бизнес гостите, така и на пътуващите с цел почивка в София и Варна. Стараем се да осигурим личен подход към всеки от нашите гости, и да ги посрещнем с истинско гостоприемство.
Търсим нов рецепционист за екипа ни, който да се присъедини към нас.
Ежедневието на рецепционистите при нас включва:
- Обслужване на всеки гост на хотела с усмивка, самочувствие и удоволствие
- Посрещане, настаняване и регистриране на гостите на хотела
- Отваряне на сметки на клиентите за предоставени основни и допълнителни услуги и приключването им
- Издаване на фактури и платежни документи
- Съставяне на информационни справки
- Ежедневна комуникация с колеги от други звена на хотела – Хотелско домакинство, Ресторант, Поддръжка и др.
- Работа с онлайн платформи и отговаряне на съобщения на гости, свързани с престоя им
- Организиране на трансфери за гостите на хотела, предоставяне на информация за забележителности и т.н.
- На първо място - желание за работа! Ние вярваме, че това е най-важното качество, а професионалните умения могат да бъдат придобити в практиката и даваме шанс на хора без предишен опит.
- Отлични комуникативни умения и организационни качества
- Писмен и говорим литературен български език
- Писмен и говорим английски език
- Даваме предимство на кандидати, владеещи втори чужд език
- Отлични компютърни умения – Microsoft Office и евентуално Clock Evolution
- Способност да проявява персонална грижа спрямо клиентите
- Изряден външен вид
- Умение да контролира емоциите си в натоварени моменти
- Въвеждащото обучение и работа по най-високите стандарти в бранша. Доказателство за това са отзивите от нашите гости.
- Постоянен дългосрочен ангажимент
- Удовлетворяващо възнаграждение
- Ваучери за храна в размер на 200 лв
- Работа по график с дневни и нощни смени
- Допълнително здравно осигуряване
- Възможност за развитие
- Униформа и храна по време на работните смени
Моля, изпратете актуално CV и снимка, а ние ще се свържем лично с одобрените кандидати, за да ги поканим на интервю.
- ** Предоставената от кандидатите информация е лична и ще бъде защитена. По отношение на GDPR 2016/679 давате съгласието си личните данни, включени в автобиографията, да бъдат обработени за целите на подбора в компанията. ***
Средна заплата за сектора
1,800 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,400 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Рецепционист в туристически обект/рецепционистка в туристически обект
Рецепционистите в туристически обекти осигуряват първия контакт на място и помощ за гостите на туристически обект. Те също така са отговорни за извършването на резервации, за обработване на плащания и за предоставяне на информация.
Необходими основни умения
- обяснение за характеристиките на стаята
- спазване на законодателството относно здравето безопасността и хигиената и друго свързано законодателство по отношение на храните
- прилагане на маркетингови стратегии
- поддържане на връзка с клиентите
- организиране на пристигането и заминаването
- посрещане на гости
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.