Работа Purchase Ledger Clerk

28 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    The Finance & Payroll team of TELUS International Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS International. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, ...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "МИЛАТ КАРПЕТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД търси да назначи служител на длъжност: СЧЕТОВОДИТЕЛ нa постоянен трудов договор при условията на 8-часов раб...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Оперативен счетоводител. Квалификация по специалносттa. Умение за работа в екип. Умение за работа под напрежение. Мотивация за професион...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Като Оперативен счетоводител, ще имате следните задължения: Текущо осчетоводявaне на съответните синтетични и аналитични сметки; Осъще...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За нашия сплотен екип в отдел Счетоводство на хотел InterContinental Sofia, търсим Оперативен счетоводител, отговарящ за одит на приходите и контр...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    08 Apr 2024 Още...
  • Senior General Ledger Accountant Elevate Your Expertise as a Senior General Ledger Accountant! About your new job: Are you an accomplished Senior General Ledger Accountant seeking a pivotal role? Join the Coca-Cola Hellenic family, a company dedic...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Оперативен Счетоводител Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите н...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме "Ви Джи Еф"! Фирма с над 25-години опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и високо строителств...

    03 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фортекс Нутрасютикалс ООД е българска компaния в лидерските позиции в производството и дистрибуцията на хранителни добавки и лекарства...

    03 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да помогне на кандидатите да намерят възможно най-добрата възм...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    05 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Senior Operational Accountant

TELUS International Bulgaria
location_on гр. София

icon 1,730 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


The Finance & Payroll team of TELUS International Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS International. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and procurement. We run ERP System Workday, our financials are audited by a Big 4 auditor, we partner with 4 large international banks and operate in a global company.

Do you want to face and tackle multiple complex financial/ERP challenges, be part of a dynamic, experienced and motivated team?

Today, we are hiring for the role of Senior Operational Accountant!

Your responsibilities:

  • Diligently record daily bookings for business transactions as per IFRS
  • Prepare and review of the weekly disbursement schedule
  • Account for financial transactions, run month-end bank freezes and bank reconciliations
  • Prepare orders for payments to suppliers and the state budget, ensure maker-checker process is adhered to
  • Apply critical thinking to ensure accurate recording and analysis of revenues and expenses
  • Payroll bookings and analysis
  • Actively participate in monthly closing procedures
  • Prepare reports including for management purposes
  • Participate in preparation of VAT declarations, audits and other mandatory monthly and annual reports and documents under Bulgarian legislation
  • Participate in the calculation and accounting of the company's tax obligations, including VAT, one-off taxes, corporate, etc.
  • Contributor to the preparation of the interim and the annual individual and consolidated financial statements under IFRS
  • Participate and support the process of preparing the company's budget.
  • Prepare various reconciliations and reports for SOX audit
  • The role reports directly to the Chief Accountant


Our requirements:

  • Master degree in Accounting and/or Finance
  • Minimum 3 years of experience in a similar role
  • Prior experience with ERP System would be an advantage
  • Excellent knowledge of the Bulgarian accounting and tax legislation
  • Advanced analytical, organizational and communication skills
  • Fluency in English
  • Advanced skills in Excel
  • Attention to detail
  • Team player


We offer:

  • Stable job and career development opportunities
  • Great office at top location
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses


We care about our employees' well–being, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!

Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS International Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


1,730 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.9
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.4
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.5
icon icon icon icon icon
Управление
2.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.4
icon icon icon icon icon
Местоположение

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.