Работа Purchase Ledger Clerk в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За фирма занимаваща се с мебелно производство в района на бул. "Карловско шосе", гр. П...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За фирма занимаваща се с мебелно производство в района на бул. "Карловско шосе", гр. П...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, доказала се производствена компания, и...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Компанията предлага:
- Стартова заплата 1600-1800лв. ЧИСТО!
- Редовна смяна Пон-Петък (8ч.)
- Допълнително здравно осигуряване
- Осигуровки върху реалната заплата
- Перфектни условия на труд
- Приемане,проверка и обработка на фактури,протоколи и авансови отчети
- Осчетоводяване на банкови движения
- ТРЗ и личен състав
- Опит в сферата
- Висше образование е предимство
- Владеенето на английски език (основно ниво)
Кандидати, които не сменят работното си място прекалено често Ако желаете да станете част от позитивната работна среда на фирмата,моля кандидатствайте чрез бутона, ще се радваме да работим заедно.Ще се свържем с одобрените кандидати! HR-Consultant притежава лиценз от Агенция по заетостта № 3294/11.03.2022.
Средна заплата за сектора
1,800 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.