Работа Payroll Specialist

38 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon 2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме компания с 15 годишен опит в сферата на професионалното почистване и техническа поддържка на над 650 административни, офисни, жили...

    30 Sep 2025 Още...
  • UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    • Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    About Atos Atos is a global leader in digital transformation with c. 78,000 employees and annual revenue of c. € 10 billion. European number one in cybersecurity, cloud and high-performance computing, the Group provides tailored end-to-end solutio...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Хаят Риджънси София и сме много повече от място за работа – международна среда, в която целта ни е да се грижим за хората, за да бъ...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...

    16 Sep 2025 Още...
  • icon 1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...

    15 Sep 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС МЕНИДЖЪР С ПОЗНАНИЯ НА ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ / ТРЗ Ресторант "ателие 60" в центъра на град Варна търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР С П...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Грестокомерс ЕООД е на пазара за дистрибуция и логистика на бързооборотни хранителни стоки вече над 30 години. До днес постигаме тъ...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси младши спе...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси опитен спе...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА

BILLA
location_on гр. София

icon 2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА

"Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа. Наша цел е да доставяме разнообразни, свежи и висококачествени продукти – само най-доброто за нашите клиенти!

За нашия отдел Човешки ресурси в София търсим мотивиран и отговорен човек за позицията:

СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА

ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДАЧИ ВКЛЮЧВАТ:

  • Осигуряване на коректно изплащане на заплатите и администриране на персонала във филиалите на БИЛЛА България ЕООД;
  • Подготовка на справки по базисни критерии, свързани с управлението на човешките ресурси, необходими при контактите с държавни институции;
  • Оказване на компетентна помощ при решаване на трудово-правни и ТРЗ казуси;
  • Администриране на персонала и изчисляване на трудовите възнаграждения; поддържане на трудовите досиета в изряден вид;
  • Трудово право - компетентно подпомагане на служителите от филиалите и Централен офис във връзка с възникнали трудово-правни, осигурителни и административни казуси и въпроси;
  • Периодично проследяване промените в трудовото и осигурително законодателство с цел информиране и консултиране на служителите;
  • Своевременно изготвяне на доклади и справки (периодични и при поискване), във връзка с планирането и контрола на персоналните разходи;
  • Навременна подготовка на документация при проверки от страна на държавни институции (ИТ, НАП и др.);
  • Попълване и поддържане на база данни с информация за служителите на БИЛЛА.
ВИЕ СТЕ ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ, АКО ИМАТЕ:
  • Завършено висше образование (УРЧР, Счетоводство и контрол, Икономика и др.);
  • Професионален опит в областите: администриране на трудовите правоотношения и изчисляване на работните заплатати - ще се счита за предимство;
  • Много добри умения за работа със специализиран софтуер и (MS Office);
  • Добро ниво на владеене на английски и/или немски език;
  • Висока мотивация, способност за поемане на натоварване и лична ангажираност;
  • Логическо мислене и аналитичност, прецизност и точност;
  • Организационни способности, комуникативност и умения за работа в екип.
KАТО СТАБИЛЕН РАБОТОДАТЕЛ НИЕ ТИ ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Предизвикателна възможност за дългосрочно кариерно развитие в компанията;
  • Работа в мултинационална и мултикултурна среда;
  • Конкурентно възнаграждение и допълнителни придобивки;
  • Динамичен и ориентиран към резултати екип;
  • Възможност за усвояване и развитие на компетенции в прилагането на международни стандарти и най-добри практики.
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография.

Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

  • Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Социални Придобивки


  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • child_friendly
    Стартов Пакет Раждане на Дете

Средна заплата за сектора


2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.1
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.5
icon icon icon icon icon
Управление
1.5
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.