Работа Office Assistant в Пловдив
12 нови обяви за работа
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Той/тя ще изпълнява задачи по-конкретно в следните области нa дейноста: оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуника...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис сътрудник/ касиер
1,240 лв ~ 1,470 лв / месец
Пълно описание
- Водене на кaса;
- Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата и клиентите;
- Работа с първични счетоводни документи;
- Създаване и поддържане актуална база данни за всички клиенти;
- Водене и съхраняване според изискванията на базата данни всички необходими формуляри и документи;
- Събира, обобщава, систематизира, съхранява и предоставя при необходимост наличната информация, материали и документи;
- Координиране на дейности и задачи свързани с ежедневната работа - клиенти, изпълнители на услуги, хигиенисти, майстори и друг поддържащ персонал;
- Прилагане на ЗУЕС, ЗС, ЗУТ и други нормативни уредби.
- Без ангажименти към други работодатели;
- Без ангажименти към учебни заведения /минимум семестриално завършил/;
- Професионален опит в продажбата на услуги /предимство/;
- Умения за самостоятелно водене на преговори;
- Представителен външен вид;
- Умение за работа в екип;
- Умения за работа с клиенти;
- Умения за работа в динамична среда;
- Умения за подреждане на приоритети;
- Умения за спазване на срокове;
- Отлична компютърна грамотност;
- Отлични комуникативни умения;
- Постоянен трудов договор;
- Възнаграждение отговарящо на постигнатите резултати;
- Отлична възможност за професионална изява и развитие;
- Служебен телефон;
- Почивни дни - събота и неделя, както и всички официални празници.
Средна заплата за сектора
1,240 лв ~ 1,470 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.