Работа Kundenservice в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
1,300 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
SPARK is the first and only electric car sharing service in Bulgaria and one of the top car sharing companies in Europe, focused on improving every day's life by providing zero-emission, easily available and affordable transportation in Sofia and Plo...
-
1,630 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина с лиценз № 3009/ 22.04.2020г. За наш клиент, международна про...
-
Werde Teil unseres WACHSENDEN TELEKOM-TEAMS! Wir bieten dir die Möglichkeit, unserem Team von Kundenservice- und Vertriebsspezialisten für einen führenden Telekommunikationsanbieter in Europa beizutreten – die Nummer 1 in Europa und Deutschland....
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
As the business is growing, we are seeking a Customer Service Specialist to join our dynamic team. You will play an important role in ensuring our customers have a seamless and delightful experience when using our services. You will be the face of our company, assisting customers with their inquiries, resolving issues, and promoting our commitment to sustainability.
Key Responsibilities:
- Provide exceptional customer service by responding to customer inquiries via phone.
- Assist customers with the mobile app, including booking a car, explaining features, and addressing pricing and billing questions.
- Handle customer concerns and complaints professionally and promptly, aiming for a swift resolution.
- Maintain a thorough understanding of our EV fleet, including charging procedures and vehicle features.
- Registering complains of customers.
- Maintain accurate customer records and documentation.
- Assist with administrative tasks.
Qualifications:
- High school diploma or equivalent.
- English Language (B2 or higher)
- Previous customer service experience, preferably in the automotive or rental industry will be considered an advantage.
- Strong communication skills.
- Excellent problem-solving abilities and a customer-focused mindset.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Independent Microsoft Office user
Benefits:
- Competitive salary.
- Health, dental, and vision insurance options.
- Hybrid work - according to comany's policy.
- Opportunities for growth and professional development.
- Employee discounts on EV rentals.
- Additional vacation days based on the length of employment.
If you are passionate about sustainability and want to be part of a team that is making a difference in the world, we invite you to apply. Please send your resume outlining your relevant experience. SPARK is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees. Join us in our mission to drive change and shape the future of transportation through electric vehicles!
Средна заплата за сектора
1,300 лв ~ 1,700 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.