Работа International Forwarder в София
4 нови обяви за работа
-
1,940 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Спедитор - Морски Tранспорт Дискордиа е водеща компания в областтa на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федера...
-
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
International Freight Forwarder (German, French, Turkish or English only)
1,940 лв ~ 3,180 лв / месец
Пълно описание
Our current client is a leading global transport and logistics company with headquarters in Scandinavia and a well-established presence in Bulgaria. On their behalf we are currently looking for experienced and motivated professional to join their team in Sofia as a International Freight Forwarder.
Responsibilities:
- Control, organize and monitor of the entire Transport (Pick up until delivery of the shipment) / Invoicing;
- Active communication towards customer, company offices/agents, sales, subcontractor and carriers in the daily business;
- Accepting customer orders, review of all shipment and order relevant data and documents and recording these orders;
- Monitoring costing/profitability;
- Processing of vendor invoices according to the instructions of the Senior Team Lead and valid working instructions;
- Working and resolving operational problems and issues. escalation management according to matrix specifications;
- Quality responsibility, follow and respecting the specified process and SOPs (Standard Operating Procedure);
Requirements:
- Experience on a similar position is considered as an advantage;
- Advanced English level;
- Excellent computer literacy;
- Accuracy and attention to details;
- Excellent interpersonal communication skills;
- Fluency in German, French or Turkish will be considered as an advantage.
The company offers:
- Attractive salary and remuneration package;
- The chance to work in a multinational company leader in its sector;
- Excellent working conditions;
- Dynamic and achievement-oriented team;
- Food vouchers;
- Additional Health insurance;
If you meet the above-mentioned criteria, don’t hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you! Please send your CV in English. Please note that only short-listed candidates will be contacted. License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!
Заплата
1,940 лв ~ 3,180 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.