Работа Customer Support Specialist в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
810 лв - 1,610 лв / месец (нето) от работодател
We are a leading distributor for consumer electronics and liquidation goods specializing in Europe and the Balkans. Our vendors and customers are some of the largest ones on the market and we have been actively entering new markets. Our company is p...
-
About the company: We are a BPO company established in 2012 with 3 delivery centers worldwide and around 600 employees. We specialize in data entry and data processing-oriented projects and work with top TECH companies from the USA and Europe. We ar...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
French-Speaking Customer Support Specialist| Part-time
810 лв ~ 1,610 лв / месец
Пълно описание
Our company is part of an international holding with offices in New York, Miami, Panama, UK, New Jersey, Sofia and Plovdiv.
We are currently expanding to new markets and are looking for a part-time French-Speaking Customer Support Specialist.
The person will be leading the growth in the new markets we are entering. Because of that we have provided a solid base salary with excellent commission structure.
The position is located in Plovdiv, Bulgaria.
Responsibilities:
- Follow up on generated leads;
- Generate new business through cold calling, e-mail communication, instant messaging, etc.;
- Support sales personnel by managing orders in the warehouse management system;
- Stay on top of the latest market trends and product news and identify new opportunities through market research.
- English proficiency is a MUST, spoken & written;
- Proficiency in French is also obligatory;
- Strong computer skills including intermediate to advanced proficiency with Microsoft Office applications, particularly MS Word, Excel and PowerPoint;
- Being able to conduct company research is of great benefit;
- Ability to work under tight deadlines and to proactively and persistently reach out to customers.
- Paid training;
- Starting gross salary: 1040BGN(base) + very generous commission structure without cap;
- Additional premium health insurance + options to add family members to our collective health insurance plan;
- Extreme discounts on over 5000+ customer products that we distribute;
- Excellent multinational business environment and continuous training and development.
Средна заплата за сектора
810 лв ~ 1,610 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.