Работа Assistant Store Manager във Варна
5 нови обяви за работа
-
УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИН, гр. Варна T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъств...
-
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Варна A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо развива...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българския пазар от 2005 г., като за 19 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства. 19 години по-късно T MARKET продължава да вярва във философията, че днес хората имат нужда от супермаркет, в близост до дома или работното място, който осигурява практично пазаруване при най-добрите възможни условия.
Към момента за компанията работят над 2 500 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България.
Верига супермаркети T MARKET е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в над 70 малки и големи градове в цяла България, с над 130 супермаркета и онлайн магазин за София.
Задължения:
Осигурява изпълнение на плана за продажби на магазина;
Управлява процеса на заявките в магазина;
Ръководи персонала на магазина, изготвя графици за работа, участва в обученията на нови служители, решава конфликтни ситуации;
Контролира работата на служителите в магазина с цел недопускане на брак извън нормите;
Организира и контролира правилното и качествено подреждане и излагане на стоките;
Упражнява контрол на отчетите на касиерите и инкасирането на паричните средства;
Контролира приема на стоки в магазина - заприхождаване, количества и вид на стоката с цел недопускане на липси и брак на стоки;
Участва в планирани и извънредни ревизии на магазина.
Изисквания:
Опит на подобна позиция в сферата на бързооборотните стоки - мин. 1 година;
Административни, организационни и лидерски умения;
Инициативност и умения за работа с хора;
Висше или средно образование.
Компанията предлага:
Трудов договор и осигуровки съгласно законовите изисквания;
Въвеждащо обучение;
Работна среда с добри практики и позитивна атмосфера;
Реална оценка на трудовото представяне, възможност за развитие и мотивиращо възнаграждение;
Полагаем годишен отпуск - 20 работни дни;
Ваучери за храна – 200 лв.;
Подсигурен обяд на работното място;
Редовно изплащане на възнаграждението;
Сигурно работно място, възможност за развитие и професионална реализация в голяма международна компания.
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография, в която следва да посочите минимумът категории лични данни за съответната позиция : име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни / управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС ако такива данни се изискват за съответната длъжност.
Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.
Конфиденциалността на личните Ви данни е гарантирана. Вашите лични данни ще се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от „Максима България“ ЕООД, действащо в качеството на администратор на лични данни при спазване на действащото законодателство за защита на личните данни. Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, можете да намерите на официалния сайт на компанията.
Средна заплата за сектора
1,840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
5,400 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Управител, магазин
Управителите на магазини отговарят за дейностите и персонала в специализираните магазини.
Необходими основни умения
- гарантиране на достъпност на инфраструктурата
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- развиване на стратегии за ценообразуване
- заявяване на стоки
- управление на бюджети
- поддържане на връзка с клиентите
Необходими основни знания
- продажбени дейности
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.