Работа Anti Money Launder във Варна

9 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Bell Career
location_on гр. Варна

icon 1,160 ~ 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим СЧЕТОВОДИТЕЛ за град Варна.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.

Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.

Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Обработка на счетоводни документи, както и тяхното подреждане и съхранение;
  • Изготвяне и предоставяне на справки, декларации, уведомения свързани с отчетността на фирмите;
  • Изготвяне на документи за данъчни проверки и ревизии;
  • Участие в годишно счетоводно и данъчно приключване;
  • Грижа за поддържането на високите стандарти на работа с класифицирана информация.

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Висше образование специалност „Финанси“, „Счетоводство и контрол“ или друга подходяща специалност;
  • Професионален опит на подобна позиция – минимум 2 години;
  • Умения за работа с MS Office;
  • Владеене на английски и немски език – голямо предимство;
  • Аналитично мислене и способност за вземане на самостоятелни решения;
  • Умения за работа в динамична среда;
  • Високо ниво на организираност и своевременно изпълнение на поставените задачи;
  • Желание за постигане на високи професионални резултати.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Добро възнаграждение + бонуси за постигнати резултати;
  • Трудов договор на ПЪЛНО работно време;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнителни бонуси (осигурено обучение в избрана от служителя сферата);
  • Работа в екип от професионалисти, които са готови да споделят опита си с Вас;
  • Работа на пълен работен ден с трудов договор;
  • Възможност за участие във фирмени обучения, семинари и тиймбилдинги;
  • Работа в приятелска обстановка със сплотен и подкрепящ екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография.

Средна заплата за сектора


1,160 ~ 1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.