
ОДЕСОССТРОЙ работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист Труд и работна заплата (ТРЗ)
Пълно описание
Характеристики на работата:
- Цялостна организация и осъществяване на дейностите по ТРЗ и Администриране на персонала;
- Поддържане изрядността на трудовите досиета на служителите в компанията;
- Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за освобождаване и прочее документи свързани с управлението на трудовите правоотношения на служителите в дружеството;
- Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта и други институции;
- Оформяне на първични документи свързани със движението на работната ръка - болнични, отпуски, графици за работа, командировъчни и прочее;
- Изчисляване на месечни трудови възнаграждения и допълнителни плащания;
- Поддържане на комуникация със службата по трудова медицина и следене за видовете инструктажи по ЗБУТ
- Работа под ръководство на Главен счетоводител и Управител;
- Изпълняване на други конкретно възложени задачи от прекия ръководител;
- Висше/средно специално икономическо образование;
- Задължителен опит в изготвянето на ведомости за заплати, трудови договори, подаване на декларации във връзка с осигуряване и пълно ТРЗ обслужване; сумарно работно време;
- Много добро познаване на трудовото и осигурителното законодателство;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office пакет;
- Предишен опит с програмен продукт Бизнес навигатор за обработка на възнаграждения ще се счита за сериозно предимство;
- Умения за работа в екип;
- Много добра комуникативност, умения презентиране;
- Желание за развитие, отговорност и прецизност в работата;
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.