Работа Administrative Assistant
35 нови обяви за работа
-
Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...
-
Elevate Your Career in a Thriving International Team in the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Lynk&Co and Geely vehicles for Southeast Europe. We're on the hunt for a meticulous and dynamic individual to spearhead our ...
-
Elevate Your Career in a Thriving International Team in the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Lynk&Co and Geely vehicles for Southeast Europe. We're on the hunt for a meticulous and dynamic individual to spearhead our ...
-
Our company is a global scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
-
About us: Bulwork is the first IT & TELCO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidat...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
YOUR ROLE:
As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging business travels, and contributing to the organization of employee-related events. You will serve as a liaison between departments, ensuring a positive work environment at one of Bulgaria's most awarded companies for Best Employer.
Important: This is an on-site position with the option to work from home occasionally.
YOUR RESPONSIBILITIES:
Daily Office Management:
- Handle daily office operations to ensure a smooth and efficient workplace;
- Communicate daily with suppliers, vendors, partners, and visitors;
- Assist SiteGround employees with a variety of administrative inquiries and tasks;
- Ensure the proper application of additional benefits for staff (social, health, travel insurance, SiteGround company gifts, corporate gifts, etc.);
- Handle cash operations following accounting procedures. Prepare documents for cash flow;
- Arrange all aspects of business travel (Bulgaria and abroad), including flights, accommodation, and ground transportation with a focus on high-quality standards and logistical efficiency;
- Ensure all travel needs are met seamlessly;
- Participate in the organization of employee-related initiatives and events to foster a positive and engaging work culture.
- Fluent English - B2/C1 (written and spoken);
- At least 2 years of previous experience as an Office Manager, Administrative Assistant, Event Manager or similar;
- Experience in organizing business trips (Bulgaria and abroad);
- Strong organizational and communication skills;
- Excellent knowledge of Microsoft Office Suite and Google Workspace;
- Precision and accuracy in the performance of assigned tasks;
- Proactive and positive attitude.
- Competitive salary with achievement bonus;
- Premium Health Insurance plan;
- Employee Assistance program;
- Free Meals from Monday to Friday in the office;
- Multisport or CoolFit card;
- Additional days off for long service and volunteering;
- Reduced working hours every Friday.
Please note: only shortlisted candidates will be contacted for further steps.
Средна заплата за сектора
1,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.