Работа Administration Manager в Пловдив

5 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специaлизирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан ...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Глатех ЕООД е международна компания в облaстта на функционалните панти, разположена в промишлена зона близо до град Пловдив. Компанията ...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Our client, a leading German product company, designs and builds exceptional wheel-loaders for diverse global applications. Known for their steadfast commitment to quality and stability, they are trusted across multiple sectors. Currently Seeking: T...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    07 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС МЕНИДЖЪР

МОЯТ КРЕДИТ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


MyCredit е небанкова финансова институция, специaлизирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан доход. Във връзка с развитието на нашата компания, търсим амбициозен, проактивен, динамичен и отговорен служител за позицията "ОФИС МЕНИДЖЪР“ за град Пловдив.

Основни задължения:

  • Планира, организира и координира цялостната дейност в търговския офис;
  • Наема и обучава мениджъри и кредитни консултанти:
  • Изготвя справки и отчети, свързани с представянето на офиса;
Ако Вие сте:
  • с висше икономическо или друго подходящо образование;
  • организиран и дисциплиниран;
  • с опит в управлението на хора;
  • с опит в дирекните продажби;
Ние Ви предлагаме:
  • фирмено обучение и повишаване на квалификацията;
  • работа в динамична среда;
  • предизвикателство за сформиране и управление на екип;
  • възможност за израстване в йерархията на компанията;
  • атрактивно възнаграждение обвързано с личните Ви постижения.
Ако всичко описано до тук отговаря на Вашите изисквания и възможности, моля изпратете Вашата автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати по документи.

Средна заплата за сектора


1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.