Работа Administration Manager в Пловдив
1 нови обяви за работа
-
Търговска фирма, занимавaща се с внос и търговия на материали за мебелната индустрия търси да назначи Асистент Продажби. Основни изискв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС ОРГАНИЗАТОР
Пълно описание
Основни изисквания към кандидата:
- Добра компютърна грамотност Office пакет (EXCEL - много добро ниво), Интернет и социални медии
- Владеене на английски език: ниво В2
- Работа в екип
- Добри организационни умения
- Комуникативни умения - обслужване на настоящи клиенти на фирмата и търсене на нови клиенти
- Работа със складова програма е предимство.
- активен шофьор - разнос на стока по клиенти и разработване на нови пазарни ниши.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.