Работа Administration Manager в Пловдив

5 нови обяви за работа

  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ! Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    23 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип / Супервайзър Супервайзър Продажби обл. Пловдив , Пазарджик , Асеновград . За обезпечаване на дейността и търговския екип н...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...

    04 Apr 2025 Още...
  • It manager

    Bulwork

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We are BULWORK: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates...

    09 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

icon 1,940 лв ~ 2,330 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ!

Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в сферата на изходящия туризъм с 25 годишна история. Пътешествията са нашата страст, а предоставянето на качествени туристически услуги – наша мисия. Ако искате да бъдете част от екип, който превръща мечтите в реалност, може би именно Вие сте липсващата част от нашия успешен екип!

Какво очакваме от Вас?

  • Опит в туризма: минимум 2 години;
  • Владеене на английски език: писмено и говоримо;
  • Комуникационни умения: любезност и тактичност в общуването с клиенти и партньори;
  • Организационни умения: способност да приоритизирате задачите си ефективно;
  • Мотивация за развитие: желание за професионален растеж;
  • Страст към пътуванията: обичате да откривате нови места и култури.
Какво Ви предлагаме?
  • Въвеждащо обучение: за да се чувствате уверени в новата си роля;
  • Интересна и динамична работа: подходяща за всеки, който не обича да скучае;
  • Атрактивно възнаграждение: основна заплата + бонуси;
  • Контакти с чуждестранни клиенти и партньори;
  • Работа в лидерска компания: престижна позиция в успешен и приятелски колектив;
  • Допълнителни придобивки: подсигурен обяд, освежителни напитки, ваучери за храна, Мултиспорт карта;
  • Сигурност: постоянна заетост и стабилност.
Готови ли сте за ново предизвикателство? Изпратете ни Вашата автобиография и кратко мотивационно писмо. Нека заедно превърнем пътуванията на нашите туристи в незабравимо преживяване!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,940 лв ~ 2,330 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.