Работа Accountant German в София

65 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accountant, Transactional Excellence Job function RTR Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Cent...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Лили Дрогерие" ЕООД оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от на...

    11 Aug 2025 Още...
  • As a Senior Internal Compliance Auditor, you will play a critical role in delivering high-impact, value-adding audit engagements across the organization. You will lead and execute audits focused on regulatory compliance, internal controls, and risk m...

    28 Mar 2025 Още...
  • We are seeking an experienced, motivated, and detail-oriented Internal Compliance Auditor to join our team in Sofia, Bulgaria. This role offers an exciting opportunity to work in a dynamic environment, ensuring adherence to internal controls, complia...

    05 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни задължения и отговорности: Обработване и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи; Изготвяне на ДДС деклара...

    05 Jan 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Accountant, Transactional Excellence

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,310 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Accountant, Transactional Excellence

Job function RTR

Location: Sofia, BG

Country/Region: BG

Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow.

Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center in Sofia with multiple finance roles. Many new colleagues will be joining our team in autumn — we’re building a stronger future together! Contribute to a major chapter in our company story with your next role.

Join Hiab as an Accountant, Transactional Excellence and take charge of end-to-end accounting processes for selected countries—from month-end close and intercompany transactions to fixed assets and financial reporting.

You’ll ensure data accuracy and compliance with internal controls, provide cross-training and support to your team, and handle ad-hoc requests. This is your opportunity to sharpen your R2R expertise, contribute to continuous improvement, and make a real impact in a global, forward-thinking organization.

Main tasks and responsibilities:

Responsible for managing end-to-end accounting activities for selected countries and processes. These include month-end general ledger close, periodization, fixed asset creation, intercompany transactions, and financial reporting.

Provide accounting services: deliver services in line with agreed controls and procedures; ensure that data is accurate in company systems; recognize unusual events and work with supervisors to resolve the case; and participate in transition activities.

Comply with internal control procedures and accounting policies in compliance with company accounting standards ensure all the documentation is up-to-date and accurate.

Provide cross training and back-up support for roles in the area of Record-to Report; handle ad-hoc requests

What you’ll need to succeed:

Education:

Bachelor degree or equivalent in Accounting, Finance or Economics

Experience:

2-4 years of relevant experience in finance operations

Competencies:

Experience with simple to complex query handling

Good MS-office skills, ERP knowledge

Process knowledge on RTR

Strong team player

Problem solving attitude

To demonstrate analytical skills

Good Interpersonal & Communication Skills

Taking initiative in a proactive manner to improve own and team work practices

Proficiency of written and oral English

You will be part of:

At our company, you’ll find a culture of trust, openness, and continuous improvement. You’ll have the chance to grow both professionally and personally, while contributing to operations across the business.

Benefits include:

Company-sponsored medical insurance

Transportation allowance

Food vouchers

Performance-based bonuses

25 days of paid vacation + company events

Access to continuous learning and development

A brand new modern office in a great area in Sofia

Interested to join?

If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV in English.

Hiab (Nasdaq Helsinki: HIAB) is a leading provider of smart and sustainable on road load-handling solutions, committed to delivering the best customer experience every day with the most engaged people and partners. Globally, Hiab is represented on every continent through its extensive network of 3,000 own and partner sales and service locations, enabling delivery to over 100 countries. The company's continuing operations sales in 2024 totalled approximately EUR 1.6 billion and it employs over 4,000 people.

Средна заплата за сектора


2,310 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.