ЛЕВ КОРПОРАЦИЯ работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Счетоводител
Пълно описание
- Обработване и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи;
- Изготвяне на ДДС декларации;
- Следене на плащанията от клиенти и към контрагенти;
- Изготвяне на статистически отчети;
- Изготвяне на ведомости за работни заплати;
- Изготвяне на трудови договори, заповеди, допълнителни споразумения и др.;
- Текуща обработка на други документи – болнични, уведомления, декларации 1 и 6;
- Изготвяне на справки и отчети;
- Архивиране и подреждане на счетоводна документация;
- Подпомагане дейността на главния счетоводител.
- Висше икономическо образование;
- Професионален опит в областта на счетоводството – минимум 3 години;
- Много добри компютърни умения - MS Office, софтуер за обработка на заплати;
- Умения за работа в екип;
- Умения за определяне на приоритетни задачи, спазване на крайни срокове, точност и внимание към детайлите.
- Интересна и динамична работа;
- Възможност за професионално развитие;
- Възнаграждение – по договаряне.
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.