Работа Pmo в София
20 нови обяви за работа
-
Описание на позицията: Търсим организиран, дискретен и комуникативен Личен асистент за подпомагане на ежедневната работа на Изпълнител...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
The Project Manager oversees all aspects of the project using established internal processes and best practices. The Project Manager is responsible for coordination and completion of the project and will perform a variety of tasks including setting d...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Личен асистент на Изпълнителен директор
Пълно описание
Основни отговорности:
- Организиране и координиране на срещи, пътувания и график на Изпълнителния директор
- Управление на входяща и изходяща комуникация (имейли, обаждания, кореспонденция)
- Превод на документи и водене на кореспонденция на английски език
- Подготовка на доклади, презентации и справки по задание
- Съдействие при лични и административни задачи
- Проследяване на срокове, ангажименти и приоритети
- Предишен опит на подобна позиция е предимство
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
- Отлични организационни умения, внимание към детайла и способност за приоритизиране
- Умения за работа с MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Високо ниво на дискретност, отговорност и лоялност
- Представителен външен вид и професионално поведение
- Постоянен трудов договор с реални осигуровки с ЕИХ Консулт ООД
- Ваучери за храна
- Медицинска застраховка
- Възможност за работа в динамична и професионална среда
- Пряка комуникация и работа с висшия мениджмънт
- Конкурентно възнаграждение и социален пакет
- Работно място в модерна офис среда
Средна заплата за сектора
2,110 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.