Работа Payroll Specialist

40 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    12 Feb 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Във връзка с разширение на нашия екип търсим да назна...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...

  • icon 2,170 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За счетоводна кантора в района на бул. „Кукленско шосе“, гр. Пловдив, търсим да назначим „Специалист, ТРЗ“. Компанията предлага: Старто...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon 3,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Aladin Foods се създава със страст към вкусната и качествена храна. За да подкрепим тази мисия и осигурим непрекъснатост в стойностното ни пре...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    4 звезден хотел в гр.София търси счетоводител и ТРЗ специалист, който да се грижи за финансовото и трудово-осигурителното aдминистриране ...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство зa хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТИМ ЕАД търси да назначи специалист ТРЗ и Личен състaв ИЗИСКВАНИЯ: 1. Завършено висше икономическо образование; 2. Практически опит на под...

    22 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Payroll and Admin Expert

ЪПСКИЛ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,480 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support.

We believe that being friendly is the best policy, thats why we are eager to help you through the whole lifecycle of recruitment. Our team comes with 15 years of recruitment experience behind its back. At any given moment, we can offer multiple opportunities from different companies in need of a wide variety of talent.

If you are interested in starting a new job, we will present you with multiple opportunities, will be there to answer all your questions, help you prepare for interviews and tests, provide essential feedback and even guide and support you through the process of recruitment all the way up to the first day at your new job.

Our current client is a global Fin-Tech leader dedicated to providing innovative, affordable and smart payment solutions which empower businesses of any types and sizes to accept payments fast and securely. On their behalf, we are looking for a Payroll and Admin Expert to join their dedicated team and play a key role in building and maintaining the core part of their technologies.

Responsibilities:

  • Process payroll for all employees, ensuring accurate and timely payments.
  • Ensure compliance with labor laws, tax regulations and payroll-related legislation.
  • Administer employee benefits, including health insurance, meal vouchers, and other perks, across multiple countries.
  • Manage and update payroll systems, ensuring data accuracy and confidentiality.
  • Collaborate with HR, Finance, and other departments to align payroll and administrative practices with organizational goals.
  • Handle payroll reporting, analytics, and audits to support compliance and decision-making.
  • Address payroll and benefits-related queries promptly.
  • Manage relationships with external vendors, including payroll providers and benefits administrators.
  • Contribute to process improvements and efficiency in payroll and administrative workflows.
  • Stay updated on legislative changes and effectively communicate updates to relevant stakeholders.
Requirements:
  • Proven experience in payroll and employee administration.
  • Proficiency with payroll software and HRIS platforms; experience with global payroll systems is a strong plus.
  • Exceptional organizational and problem-solving skills with excellent attention to detail.
  • Ability to handle sensitive and confidential information
  • Effective interpersonal and communication skills, with the ability to work collaboratively across international teams.
  • Fluent in English, both written and spoken.
  • A degree in Finance, Accounting, Business Administration, or a related field is preferred.
  • A proactive, solution-oriented mindset with the ability to manage multiple priorities.
The company offers:
  • Excellent compensation package
  • 25 days annual paid leave (+1 day per year up to 30)
  • Full Luxury package health insurance including dental care and optical glasses
  • Meal vouchers of 160 BGN per month
  • Onsite fitness, bowling, and relax areas (Varna) or free of charge Multisport card (Sofia)
  • Free coffee, snacks and drinks at the office
If you meet the above-mentioned criteria, dont hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you!

Please send your CV in English.

Please note that only short-listed candidates will be contacted.

License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!

Средна заплата за сектора


1,480 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.