Работа Operations Assistant в София

28 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...

    27 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Office Assistant We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We re...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Buyer ABOUT YOUR NEW JOB: You will have the chance to be a major influence in driving our world class business forward and delivering iconic beverages to customers and consumers that have tremendous relationships with our brands. You wi...

    20 Mar 2025 Още...
  • Stand out and drive the next generation of wealth. ​​Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Specialist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technolo...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. For our PMO and...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Front Office Team Leader Empower your dreams with Hyatt! We are Hyatt Regency Sofia family, and we are more than just a place to work – a multinational environment with purpose of care for people so they can be their best. Hyatt Regency Sofia fa...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Elevate Your Career in a Thriving International Team in the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Lynk&Co and Geely vehicles for Southeast Europe. We're on the hunt for a meticulous and dynamic individual to spearhead our ...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Elevate Your Career in a Thriving International Team in the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Lynk&Co and Geely vehicles for Southeast Europe. We're on the hunt for a meticulous and dynamic individual to spearhead our ...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    05 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АСИСТЕНТ ЛОГИСТИКА

СОФИЯ МЕД АД
location_on гр. София

icon 1,750 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използват в разнообразни промишлени, електрически, разпределителни, автомобилни и строителни приложения.

С повече от 85 години производствен опит и значителни инвестиции София Мед се превърна в конкурентоспособна модерна европейска компания с глобална клиентска мрежа.

За нашия екип търсим да назначим:

АСИСТЕНТ ЛОГИСТИКА

ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Изготвя, проверява, окомплектова и изпраща документи към клиенти, доставчици и институции свързани с дейността:
  • Търговски фактури
  • ЧМР-та;
  • Сертификати за произход;
  • Други документи свързани с експедицията или доставката на готова продукция.
ЛИЧНОСТОВИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
  • Умения за работа в екип;
  • Гъвкавост и адаптивност;
  • Надеждност и отговорност;
  • Системност, последователност и фокус върху детайлите;
  • Готовност за обучение и желание за работа и развитие в индустриална среда.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:
  • Средно образование;
  • Умение за работа с офис-техника;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Предишен опит на подобно позиция е предимство.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Атрактивен пакет от социални придобивки;
  • Оценяване на личния принос;
  • Работа в динамична мултинационална среда;
  • Сигурност и стабилност в трудовите отношения.
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете CV (автобиография), като посочите референтния номер (Ref.№) на позицията, за която кандидатствате.

Ще се свържем с всички кандидати, одобрени по документи.

Предоставените от Вас данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Средна заплата за сектора


1,750 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.