Работа Business Development Assistant в София

70 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговски представител Бизнес клиенти - гр. София Ние от Vivacom вярваме, че продажбите са не просто работа, а начин на живот. Нашата мисия е ...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Триада Маркет енд Дистрибюшън" АД е официален дистрибутор на "Рубелла Бюти", "Henkel", "Varta", "TZMO", "Bros", "Brite", "Stella Pack", "Flex", "Visage", "Alvesta” и др. ТРИАД...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ "Финтрейд Файнанс" АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнес...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търговски представител Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек жела...

    08 Aug 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Assistant to the Product Development team SOpharmacy is an innovative pharmacy concept, created with inspiration, energy, and professionalism to offer a modern approach to meeting the health needs of Bulgarian patients and clients. As part of the So...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Marketing Assistant Are you a passionate marketer ready to dive deep into every aspect of the marketing journey? We are looking for an enthusiastic and motivated person to join our dynamic Marketing department as Marketing Assistant. In this role a...

    16 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    British School of Sofia is the only school in Bulgaria that follows the British National Curriculum. It is accredited by Cambridge International Examinations as a Cambridge Primary and Secondary 1 School and by the Council of British International Sc...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    British School of Sofia is the only school in Bulgaria that follows the British National Curriculum. It is accredited by Cambridge International Examinations as a Cambridge Primary and Secondary 1 School and by the Council of British International Sc...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Inside Sales Representative with English

Ingram Micro
location_on гр. София

icon 2,120 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


About us

Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and services from technology manufacturers and cloud providers to business-to-business technology experts. Our market reach, diverse solutions and services portfolio, and digital platform Ingram Micro Xvantage™ set us apart.

Our Inside sales specialist

  • Is a brilliant seller and ambassador of our vendors
  • Enjoys communicating with B2B customers from the IT industry
  • Likes working across internal and external teams of all levels to support the customer proactively
  • Supports the SMB team on any technical questions and/or procedures regarding Dell
  • Has daily communication with clients by phone and/or email
  • Makes target calls regarding Dell promotions and incentives
  • Prepares weekly forecast reports
  • Conducts trainings for both the SMB team and clients
About you

You are:

  • Pro-active and open-minded person
  • Thinking outside the box to drive positive improvement

And you also:

  • Like communication with both internal and external stakeholders
  • Appreciate working in a dynamic and international environment
  • Have advanced communication skills
  • Are motivated by the idea of meeting challenging targets
  • Look for an energizing and exciting workplace
  • Are not afraid to be target-driven, both as an individual and as part of a team
  • Are a team player willing to share learnings from success and challenges alike
  • Have an authentic approach
  • Fluently speak English
  • Have intermediate/advanced knowledge of Excel
Bonus points if you also have:
  • Experience in sales or support
  • Strong negotiation and influencing skills
  • Good interpersonal skills
About our offer

Why join? Well, firstly, because we are amazing. But if this is not enough, we also offer:
  • Competitive salary & Bonus system
  • Additional health insurance
  • Food vouchers & Transport Allowance
  • Well-being Program & Multisport card
  • Referral and baby bonus
  • Paid holiday days increasing in time
  • Chance to practice foreign language skills and attend different trainings
  • Various opportunities for career development and growth within the company
  • Free access to LinkedIn Learning Platform
  • Hybrid type of work
  • Modern office space with free coffee and hot beverages
  • Recognition awards
We do not finish with the good news, because we have:
  • Impressive parties
  • Lots of social events
  • Company discounts
  • A unique open-minded culture
  • Fresh, lively and friendly work environment
  • Trending TikTok and Instagram accounts
  • Inspiring leaders
We promise our recruitment process is not scary. Apply now!

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • loyalty
    Подаръци

Средна заплата за сектора


2,120 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

37,150 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
3.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.6
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.0
icon icon icon icon icon
Колеги
2.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда

Търговски представител


Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • осигуряване на спазването на правни изисквания
  • отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
  • извършване на анализ на продажбите
  • поддържане на връзка с доставчиците

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • техники за насърчаване на продажбите
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти
  • стратегии за продажби
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.