Работа Финансов Анализатор

22 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    As Senior Finance Analyst – Technical Solutions within the FPA Department, by leveraging Microsoft tools such as Excel, SharePoint, Power Platform tools, or SQL and others, the successful candidate will focus on bringing efficiency and optimization...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    21 Jan 2025 Още...
  • We are currently seeking a highly motivated, enthusiastic and detailed oriented person for a full time opportunity in our office in Sofia, Bulgaria. Trade Finance Analyst is an entry-level position responsible for comparing back office's position to ...

    19 Jun 2024 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Sopra Steria Bulgaria continues to grow its AFC Compliance Hub in Sofia and is, therefore, looking for: Junior AML/KYC Specialist (Banking) » Your knowledge and experience: You hold at least a bachelor’s university degree. At least 1 year of exp...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    AML/KYC Specialist (Banking) Sopra Steria Bulgaria is the service and competence centre of the Sopra Steria Group. The company integrates easily into partners' processes, acting as an organic extension of Sopra Steria Germany Industries. We have wor...

    20 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About our company: We are a BPO company founded in 2012, with three strategically located delivery centers worldwide. Over the years, we've built strong, long-term partnerships with leading tech companies across the USA and Europe, delivering reliab...

    10 Feb 2025 Още...
  • icon 1,630 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...

    31 Dec 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Sr Finance Analyst - Technical Solution

PPD
location_on гр. София

icon 2,200 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


As Senior Finance Analyst – Technical Solutions within the FPA Department, by leveraging Microsoft tools such as Excel, SharePoint, Power Platform tools, or SQL and others, the successful candidate will focus on bringing efficiency and optimization where possible, supporting the financial and business objectives. This role involves project management and coordination, analysis, testing, and implementation support for automated financial projects including upgrades and enhancements.

Responsibilities:

  • Lead /support management in team knowledge expansion to Python/Power Automate Desktop and other new technologies as needed.
  • Participate in the onboarding of new hires (incl interview, mentorship, trainings etc.)
  • Builds understanding of the processes, operational and financial indicators and converts business requirements into defining and designing the appropriate technical solutions, working in close collaboration with requestors from various teams across the company
  • Participates in and/or coordinates the development of code, tools, queries testing and reporting against various databases, based on user-specified criteria, applying diverse skills including but not limited to Power Automate Flows, Power Apps, Power Pivot/Query, SharePoint, Power BI, VBA, SQL
  • Communicates with all key stakeholders on status and progress of tasks/projects with clear action plan and timescales; effectively manages the expectations of stakeholders; creates and maintains project and development documentation
  • Owns, maintains, and reworks the designed tools during their lifecycle; participates in new systems/tools integration and/or existing ones’ migration, based on changing needs
  • Is alert about innovations/updates across Microsoft Office 365 and the other systems/tools the team uses, as well as changes in the business processes
  • Proactively considers and integrates new technologies for process enhancement or development initiatives
  • Explores possible synergies across processes and standardization across different deliverables


​Qualifications

This role requires the following qualifications:

  • Min 2 years of solid experience with VBA or SharePoint/Power automate/Power Apps/Power Query or SQL or BI tools.
  • Experience in a business analyst role in RPA development including communication and troubleshooting with RPA developers is considered as advantage.
  • Knowledge around Spotfire Dashboard management is considered as advantage.
  • Bachelor's degree or equivalent and relevant formal academic/vocational qualification
  • Proficiency in Microsoft Excel and working knowledge across Microsoft Office 365 environment
  • Experience in analyzing business requirements, gathering project documentation and design of technical solutions
  • Understanding of general financial concepts in the area of accounting, billing and/or financial management
  • Strong data validation, analytical, troubleshooting, and problem-solving skills; optimization and automation focused mindset, as well as ability to learn quickly and work with best practices
  • Good organizational and time management skills, ability to juggle multiple tasks while still delivering high quality results and to adapt to changing priorities
  • Good written and oral communications skills, interacting with various levels within the organization


Benefits list:

  • Office/Flex/Home based
  • Home-based equipment
  • Multisport Subscription
  • Medical Insurance
  • Dental care services insured
  • Life and accident insurance
  • 25 days annual leave
  • Continuous on the job and selected vendor training


Средна заплата за сектора


2,200 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

5,100 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
3.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.2
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
4.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.6
icon icon icon icon icon
Стабилност


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.