Работа Трз Специалист
30 нови обяви за работа
-
Sofia Implant Centre е иновативна дентална клиника, специализирана в областта на зъбните импланти. Създадохме модерно пространство, с международ...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
Our HR team takes care of the people experience and helps team members shape their journey at Holcim, starting from accurate and timely payroll management and administration to supporting employees with payroll-related queries. Contributing to the or...
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
Remix is one of the leading online secondhand marketplaces in the EU, currently operating in 9 European markets and expanding. We are on a mission to make secondhand fashion the first choice. We believe in a sustainable future for fashion, giving pre...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
-
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Payroll Specialist
Пълно описание
Поради разрастването на бизнеса, търсим Специалист ТРЗ, който да се присъедини към нашия счетоводен отдел. Нужен е отговорен, опитен и организиран професионалист, който ще има ключова роля в администрирането и управлението на счетоводните и финансови процеси.
Основни отговорности:
ТРЗ
- Изчисляване на месечни възнаграждения, осигуровки, обезщетения и удръжки на работниците
- Изготвяне на платежни документи - ведомости и рекапитулация за заплати;
- Подаване на Назначаване, допълнителни споразумения и освобождаване на персонал към
- Подаване на Декларация 1 и 6 към ТД на НАП, декларации по чл. 55, чл. 73, чл.73а от ЗДДФЛ;
- Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки;
- Обработва и отразява информация за всички видове отсъствия на служителите, включително
- Подаване към НОИ на болнични и други документи, свързани с временна неработоспособност;
- Въвеждане, администриране и проверка за коректност на данни за работните графици,
- Изготвя УП2, УП3 и други документи за нуждите на бивши и настоящи служители на фирмата;
- Съдействате за организацията на дейностите по ЗЗБУТ, подпомагани от Служба по трудова
- Изготвяне на различни документи, като служебни бележки и др.
- Съставяне на първични и вторични счетоводни документи;
- Обработка и осчетоводяване на първични счетоводни документи за доставки в специализиран
- Ежедневно отразяване на банкови операции - доставки.
- Следене, засичане и актуализиране на разчети с контрагенти;
- Следене на материални наличности;
- Класиране, съхранение и архивиране на счетоводните документи;
- Изготвяне на ежедневни, седмични, месечни и годишни счетоводни справки (при
- Вземане на участие в извършване на инвентаризация на дълготрайни активи и материални
- Текущо следене на движенията по счетоводните сметки;
- Познаване на счетоводно, данъчно и трудово законодателство;
- Много добри компютърни умения;
- Висше икономическо образование "Счетоводство и контрол", „Финанси“, или друга подходяща
- Опит на подобна позиция - поне 5 години;
- Аналитичност, отговорно отношение към работата, внимание към детайлите;
- Добро познаване на данъчното и трудовото законодателство и осигурително законодателство;
- Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони;
- Отлична компютърна грамотност - MS Office приложения (MS Word, Excel), опит с работа със
- Опит в изготвянето на ведомости за заплати, трудови договори, подаване на декларации и
- Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и
- Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;
- Лоялност и конфиденциалност към работодателя и поверената му информация;
- Работно ниво на владеене на Английски език - B1;
- Работа в иновативна и динамична среда с висок стандарт на работа и доказан професионализъм;
- Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;
- Кариерно развитие и ежедневно професионално усъвършенстване;
- 20 дни платен годишен отпуск + 1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв.;
- Допълнително здравно осигуряване, пакет Premium;
- MultiSport или CoolFit карта на преференциална цена;
- Отстъпки в различни търговски обекти, оптики, бензиностанции и др.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,920 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.