Работа Трз Специалист

30 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Implant Centre е иновативна дентална клиника, специализирана в областта на зъбните импланти. Създадохме модерно пространство, с международ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our HR team takes care of the people experience and helps team members shape their journey at Holcim, starting from accurate and timely payroll management and administration to supporting employees with payroll-related queries. Contributing to the or...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...

    24 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Remix is one of the leading online secondhand marketplaces in the EU, currently operating in 9 European markets and expanding. We are on a mission to make secondhand fashion the first choice. We believe in a sustainable future for fashion, giving pre...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Payroll Specialist

icon 1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Sofia Implant Centre е иновативна дентална клиника, специализирана в областта на зъбните импланти. Създадохме модерно пространство, с международен екип от експерти, в денталната хирургия. Оборудвана с най-съвременните технологии в областта, в Sofia Implant Centre можем да предложим страхотни условия за работа и кариерно развитие.

Поради разрастването на бизнеса, търсим Специалист ТРЗ, който да се присъедини към нашия счетоводен отдел. Нужен е отговорен, опитен и организиран професионалист, който ще има ключова роля в администрирането и управлението на счетоводните и финансови процеси.

Основни отговорности:

ТРЗ

  • Изчисляване на месечни възнаграждения, осигуровки, обезщетения и удръжки на работниците
и служителите;
  • Изготвяне на платежни документи - ведомости и рекапитулация за заплати;
  • Подаване на Назначаване, допълнителни споразумения и освобождаване на персонал към
НАП
  • Подаване на Декларация 1 и 6 към ТД на НАП, декларации по чл. 55, чл. 73, чл.73а от ЗДДФЛ;
  • Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки;
  • Обработва и отразява информация за всички видове отсъствия на служителите, включително
отпуски, болнични листове и др;
  • Подаване към НОИ на болнични и други документи, свързани с временна неработоспособност;
  • Въвеждане, администриране и проверка за коректност на данни за работните графици,
отсъствията и друга информация, свързана с формирането на трудовите възнаграждения на служителите;
  • Изготвя УП2, УП3 и други документи за нуждите на бивши и настоящи служители на фирмата;
Подаване на отчети и справки към НСИ;
  • Съдействате за организацията на дейностите по ЗЗБУТ, подпомагани от Служба по трудова
медицина;
  • Изготвяне на различни документи, като служебни бележки и др.
Счетоводство
  • Съставяне на първични и вторични счетоводни документи;
  • Обработка и осчетоводяване на първични счетоводни документи за доставки в специализиран
софтуерен продукт (Алгос - предимство);
  • Ежедневно отразяване на банкови операции - доставки.
  • Следене, засичане и актуализиране на разчети с контрагенти;
  • Следене на материални наличности;
  • Класиране, съхранение и архивиране на счетоводните документи;
  • Изготвяне на ежедневни, седмични, месечни и годишни счетоводни справки (при
необходимост);
  • Вземане на участие в извършване на инвентаризация на дълготрайни активи и материални
активи, вземания и задължения на дружеството;
  • Текущо следене на движенията по счетоводните сметки;
  • Познаване на счетоводно, данъчно и трудово законодателство;
  • Много добри компютърни умения;
Изисквания към кандидата:
  • Висше икономическо образование "Счетоводство и контрол", „Финанси“, или друга подходяща
специалност;
  • Опит на подобна позиция - поне 5 години;
  • Аналитичност, отговорно отношение към работата, внимание към детайлите;
  • Добро познаване на данъчното и трудовото законодателство и осигурително законодателство;
  • Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони;
  • Отлична компютърна грамотност - MS Office приложения (MS Word, Excel), опит с работа със
счетоводен и софтуер, ТРЗ софтуер;
  • Опит в изготвянето на ведомости за заплати, трудови договори, подаване на декларации и
справки към Държавни институции (НОИ, НАП, НСИ) във връзка с осигуряване и ТРЗ обслужване;
  • Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и
администриране на възнагражденията;
  • Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;
  • Лоялност и конфиденциалност към работодателя и поверената му информация;
  • Работно ниво на владеене на Английски език - B1;
Какво предлагаме:
  • Работа в иновативна и динамична среда с висок стандарт на работа и доказан професионализъм;
  • Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;
  • Кариерно развитие и ежедневно професионално усъвършенстване;
  • 20 дни платен годишен отпуск + 1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден;
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв.;
  • Допълнително здравно осигуряване, пакет Premium;
  • MultiSport или CoolFit карта на преференциална цена;
  • Отстъпки в различни търговски обекти, оптики, бензиностанции и др.
Ако това предложение изглежда интересно за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете ни вашето CV със снимка.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.