Работа Трз Специалист
44 нови обяви за работа
-
ТИМ ЕАД търси да назначи специалист ТРЗ и Личен състaв ИЗИСКВАНИЯ: 1. Завършено висше икономическо образование; 2. Практически опит на под...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
Специалист Възнаграждения и администриране на персонала/ ТРЗ Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и д...
-
4 звезден хотел в гр.София търси счетоводител и ТРЗ специалист, който да се грижи за финансовото и трудово-осигурителното aдминистриране ...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство за хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...
-
PSS Construction е строителна компания със сериозен опит в изграждането на жилищни и търговски сгради, офис сгради, училища, болници, логистични...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образование, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основ...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
-
ТРЗ; Счетоводител ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ Изготвяне на документи за сключване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения Подреж...
-
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ИЗИСКВАНИЯ: 1. Завършено висше икономическо образование; 2. Практически опит на подобна позиция; 3. Добро познаване на трудовото, осигурителното и данъчното законодателство; 4. Мотивиран, лоялен, прецизен, организиран, с аналитично мислене и умения за работа в екип; 5. Много добра компютърна грамотност - Excel, Word, ТРЗ софтуер, работа с електронен подпис.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ: 1. Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения към тях, заповеди за прекратяване на трудови правоотношения и други документи свързани с назначаването и освобождаването на служители в дружеството; 2. Съставяне и съхранение на лични досиета и документация за работещите в дружеството служители; 3. Изготвяне на документи, свързани със служителите и работните правоотношения - служебни бележки, удостоверения, водене на трудови книжки, документи при пенсиониране, болнични, отпуски за отглеждане на дете и др.; 4. Обработка на работни заплати съгласно месечни присъствени форми, съставяне на платежни ведомости и рекапитулации; 5. Изготвяне на декларации 1 и 6, съгласно изискванията на КСО; 6. Подготовка и подаване на информация, документи, отчети и справки към НОИ, НАП, НСИ и др.; 7. Следи измененията в законодателство по отношение на трудово-осигурителната нормативна рамка; 8. Работи в тясно взаимодействие със счетоводен отдел и специалисти - трудова медицина, ЗБУТ и др.; 9. Осъществява контакти с органите на НОИ, НАП, Инспекция по Труда и др. институции.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: 1. Трудов договор и работно време съгласно КТ; 2. Адекватно заплащане; 3. Фирмено обучение.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: 1. Автобиография /желателно със снимка/; 2. Мотивационно писмо.
- -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,480 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.