Работа Трз Специалист
44 нови обяви за работа
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търго...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
Aladin Foods се създава със страст към вкусната и качествена храна. За да подкрепим тази мисия и осигурим непрекъснатост в стойностното ни пре...
-
LC Waikiki Retail is one of the favourite fashion brands of Bulgarian consumers and a leading global fashion retailer. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 sto...
-
Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство зa хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...
-
Месторабота: гр.София, ул.Бесарабия №79 Описaние на позицията: Изготвя необходими документи, свързани с назначаване, преназначаване, осв...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
Сътрудник "Личен състав" Предлагаме отворена позиция на длъжност “Сътрудник Личен Състав” като част от разширяването на отдел “Счето...
-
Сътрудник "Личен състав" Предлагаме отворена позиция нa длъжност “Сътрудник Личен Състав” като част от разширяването на отдел “Счетов...
-
Сътрудник "Личен състав" Предлагаме отворена позиция на длъжност “Сътрудник Личен Състав” като част от разширяването на отдел “Счето...
-
Нашият екип АДИФАРМ ЕАД е българска генерична фaрмацевтична компания, с голям опит в производството на лекарства. Компанията притежава ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria!
The Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company.
Responsibilities:
- Process new hires information and documentation and keep the employees’ database updated in the in-house systems
- Process and hand over leavers’ documentation (Preparation of termination orders)
- Process and support the documentation flow in the department (sick leaves, additional agreements to be entered into the internal systems)
- Administrate personnel labor files electronically and on-paper and ensure accurate documents management
- Prepare employment/income certificates and reports upon requests
- Assist and provide ongoing support to the employees in their daily quires
- Support the daily Payroll and administration workflow and work along with other company departments
- Work in compliance with the Bulgarian Labour legislation and Company rules
Requirements:
- Strong knowledge of BG Labour legislation
- Minimum 1 year of previous relevant experience
- University Degree in HR or business-related studies
- Advanced knowledge of Microsoft Office
- Very good spoken and written English
- Excellent communication, analytical and organization skills
- Excellent knowledge of Bulgarian payroll software - Aladin
- Knowledge and experience in work with Excel for payroll needs
- Very good communication and problem-solving skills
We Offer:
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
- We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team- building initiatives!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,890 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.