Работа Технически Сътрудник По Проект в София
35 нови обяви за работа
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...
-
Технически сътрудник работа с клиенти Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
Асистент Техническа поддръжка SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
СЖС България, част от фирмената група SGS SA, със седалище в Женева/Швейцария, с обхват на дейност контролни услуги, сертификация на системи...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
Уиннърс Грууп ЕООД е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние сме мла...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
Основни задължения: Приема, регистрира и съхранява доставените с куриер или лично предоставени проби за изпитване съгласно действащат...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
maxxmart. e търговска верига, предлагаща цялостни решения за строителство, ремонт и обзавеждане. Всичко за вашият дом и градина на едно място....
-
1,780 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
Младши Административен Асистент Ние сме: Bulwork е първата агенция за подбор на ИТ и технически персонал в България. Благодарение на висок...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и високото строителство. Специализирани сме в областта на консултациите, доставките и инжинеринга. Благодарение на този опит изградихме екип от специалисти, собствено ноу-хау и въведохме модерни строителни решения за:
- Инфраструктурни проекти и обекти по опазване на околната среда;
- Хидроизолационни и покривни системи за промишлено, гражданско и инфраструктурно строителство;
- Ландшафтно проектиране, озеленяване и земеделие;
- Интегрирани соларни системи за плоски и скатни покриви.
Основните отговорности на позицията са следните:
- Посреща и насочва клиенти и гости на фирмата към съответния търсен отдел и/или служител
- Отговаря на телефонна централа и насочва разговори към съответния отдел и/или служител
- Получава, предава и обработва получената информация от телефонни разговори и електронна поща
- Организира получаването и изпращането на документи и пратки чрез куриерски фирми
- Поддържа списък с необходимите офис-консумативи и своевременно се грижи за осигуряването им
- Своевременно попълва и актуализира определени фирмени бази и документи, свързани с работата, която изпълнява
- Извършва допълнителни административни и организационни задачи, с цел подпомагане дейността на фирмата
- Висше образование - може и последна година студент
- Отлична компютърна грамотност (MS Office & E-mail)
- Писмено и говоримо владеене на английски език на добро ниво
- Умения за работа с офис техника – принтер, скенер и копирни машини
- Много добри комуникативни умения и отговорност към поставените задачи
- Инициативност и умения за работа в екип
- Работа в приятна обстановка в модерен офис, който разполага с фитнес и фирмена библиотека
- Коректни трудови взаимоотношения
- Работа с екип от професионалисти и различни корпоративни екипни активности
- Допълнителни социални придобивки:
- Ваучери за храна
- Допълнително здравно осигуряване
- Карта за градски транспорт
- Мултиспорт карта
Ще се свържем с кандидатите, които отговарят, на посочените от нас критерии.
Всички кандидатурите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност. Личните Ви данни ще бъдат предмет на разглеждане единствено за целите на настоящия подбор, при стриктно спазване Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закона за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,490 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.