Работа С Английски Език в Шумен
18 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Технически сътрудник, който да стане част от екипа на наш клиент! Основни отговорности: Събира, обработва ...
-
Дъ Бейкърс АД е производствено предприятие в хранително - вкусовата промишленост с високи стандарти на работа и качество на иновативнит...
-
Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш о...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с разширяване на производството, Алфа Консулт България търси за свой клиент опитен и мотивиран специалист за позицията: Инже...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с разширяване на производството, Алфа Консулт България търси за свой клиент опитен и мотивиран специалист за позицията: Инже...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
СПЕЦИАЛИСТ ДОСТАВКИ Ние, ПРИМЕКС ЕООД, сме водеща компания в сферата на вноса и търговията с гуми за леки, товарни автомобили, автобуси, ...
-
Търсим Embedded Hardware Developer за наш клиент - динамично развиваща се технологична компания. Отговорности: Разработка на електронни схеми, печа...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим амбициозен и отговорен Търговски сътрудник, който да се присъедини към екипа на наш клиент! Отговорности: Комуникация с настоящ...
-
Юрисконсулт в отдел „Съдебни вземания клонова мрежа“, гр. Шумен В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяв...
-
Юрисконсулт в отдел „Съдебни вземания клонова мрежа“, гр. Шумен В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяв...
-
Алфа Консулт България търси Инженер-Конструктор за свой клиент. Отговорности: Участие в новите разработки и подобряване на текущите пр...
-
Алфа Консулт България търси Design Engineer за свой клиент. Отговорности: Участие в новите разработки и подобряване на текущите продукти; Създ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Събира, обработва и съхранява производствена информация;
- Изготвя регулярни и специфични доклади, свързани с производствените процеси;
- Извършва операции в ERP-системата SAP;
- При необходимост, проследява потока от материали в производство.
- Минимум средно образование;
- Опит не е задължителен;
- Добро владеене на английски език;
- Добра компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word);
- Опит с ERP система SAP ще се счита за предимство.
- Работа в динамична и професионална среда;
- Коректни трудови взаимоотношения и дългосрочна ангажираност;
Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова
Лиценз № 2892 - 10.10.2019
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.