Работа Сътрудник

220 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Строително-инвестиционна компания търси организирана и отговорна личност със силно изявени комуникативни умения, опит в строителния б...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Диамант Фуудс търси да назначи офис оператор в склад. Фирмената дейност е търговия с хранителни стоки. Работи се с програма Microinvest ...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...

    26 Feb 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски ез...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работ...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор международни пратки Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединя...

    13 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    10 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

ЕС ТИ ДЕВЕЛЪПМЪНТС EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,370 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Строително-инвестиционна компания търси организирана и отговорна личност със силно изявени комуникативни умения, опит в строителния бранш и желание за усъвършенстване и развитие.

Основни дейности:

  • Кореспонденция с клиенти, партньори и държавни институции;
  • Обработка, систематизиране и архивиране на информация и документация;
  • Изготвяне на справки и отчети, свързани с цялостната дейност по изпълнението на строителни обекти.
Вашият профил:
  • Опит в сферата на строителството
  • Cамоинициативност, аналитично мислене и умение за работа в екип
  • Много добри компютърни умения – MS Word, MS Excel, AutoCAD (ще се счита за предимство)
  • Предишен опит на подобна административна позиция ще се считат за предимство
Предлагаме Ви:
  • Дългосрочна работа в строително-инвестиционна компания прилагаща европейските практики в областта на строителството;
  • Възможности за повишаване на квалификацията и придобиване на нови умения;
  • Разнообразно и динамично ежедневие;
  • Мотивиращо възнаграждение и петдневна работна седмица;
Необходими документи:
  • професионална автобиография (CV)
  • препоръки (при наличие на такива)
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,370 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.