Работа Офис Помощник в София
31 нови обяви за работа
-
Офис администратор, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
1,630 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар. Нашата мисия е надеждна защита и грижа за клиентите. Заедно създаваме разбираеми решения, които дават сигурност на хората и бизнеса. Изграждаме партньорства, основани на активна комуникация, прозрачност и социална ангажираност.
Освен в България компанията развива успешна дейност в седем европейски държави.
В ЗК Лев Инс работят над 1000 служители, и тяхната всеотдайна работа е в основата на постоянния успех и развитието на компанията.
Търсим мотивирана личност, която да се присъедини към екипа ни на позиция:
"Офис администратор"
Основни задължения:
- Координира и организира работния процес в офиса.
- Изготвя справки, фактури и други документи.
- Кореспондира с клиенти и партньори на компанията в страната и чужбина.
- Обработва входяща и изходяща поща.
- Посреща гости в офиса.
- Организира срещи, мероприятия и събития.
- Съставя и проследява графика за срещите и задачите на ръководителя.
- Изпълнява и други, пряко възложени задачи.
- Висше образование.
- Опит на подобна позиция минимум 2 години.
- Много добри комуникативни умения.
- Владеене на английски език.
- Умение за работа в екип.
- Организираност и умение за приоритизиране.
- Мотивираща работна среда с възможности за професионално развитиe;
- Отлично възнаграждение, обвързано с резултата;
- Платен годишен отпуск - 25 дни.
- Описаната позиция е по заместване, до завръщане на титуляра.
Предоставената от Вас информация ще бъде използвана само за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.