Работа Офис Асистент
97 нови обяви за работа
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в България, предлага работа с възможност за развитие за ...
-
1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за по...
-
Описание и изисквания: Фирма в сферата на внос и търговия на хранителни стоки от Италия, търси да назначи на работа служител, който да изп...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
"Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишна история, традиции и изградени стандарти на качество в ...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Длъжността е базирана на кариера "Жабляно", община Земен, област Перник. Основни отговорности: Осъществяванe на процеса на експедиция чр...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Технически сътрудник, който да стане част от екипа на наш клиент! Основни отговорности: Събира, обработва ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За последните 8 години нашият партньор, създаде една модерна и динамична работна среда, като добра основа за съвременната търговия. Като част от екипа, ще се докоснете до последните тенденции и новости в света на козметиката. Ще работите със световни брандове, които са любими както на мъже, така и на жени по целия свят. Ще бъдете част от един стабилен, дългосрочен и перспективен проект.
Ние, както и те високо ценим кадри с отношение към процеса, готови да запретнат ръкави и да свършат работата, в среда в която решаваме ситуации и проблеми ежедневно. Креативен и иновативен подход към традиционните задачи, създаването на решения, са ценени от нас. На тази позиция резултата от работата ви, ще е видим в кратки срокове, за вас, колегите от екипа Ви и цялата структура. При нас ще откриете нови нива за развитие на уменията си.
Като отговорни към разходите и ефективността на работните процеси свързани с търговията задачите включват:
- Подпомагане в процесите по продажби на едро, като съдейства на Key Account Managers ежедневно чрез изготвяне на оферти, справки и сравнителни анализи чрез Excel файлове.
- Обработване на заявки за продажба на едро, следи за изписването на правилните артикули на правилните цени, подготвя потвърждения на клиентските поръчки, следи документооборота свързан с клиентските пратки, изготвя проформа фактури, в случай на авансово плащане.
- Ежедневна комуникация с Key Account Managers/финансов отдел във връзка с изпълнението на поръчките, фактуриране и клиентски баланси.
- Изготвяне на справки/отчети за седмичните/месечните продажби всеки Понеделник.
- Поддръжка на продуктовата номенклатура в изряден вид, коригиране на неточности в наименованията/описанието на артикулите.
- Подходящо висше образование. Предишен опит в областта на търговията на едро е предимство.
- Напреднало или експертно ниво на владеене на EXCEL.
- Отличните компютърни умения с офис пакет и имейл са задължителни, а опит с ERP система е предимство.
- Високо ниво на внимание към детайлите и прецизност при изпълнение на поставените задачи.
- Владеене на английски поне базисно ниво.
- Отлични аналитични умения и и организационни умения за работа в екип.
- Готовност за динамична работа.
- Способност за работа в екип, организираност, експедитивност.
- Прецизност и отговорност.
Заплащане - Основна заплата според опит + бонус на годишна база при доказани резултати.
6 месеца изпитателен срок Осигуровки - на пълна заплата Допълнително здравно осигуряване Мултиспорт карта Възможност за кариерно развитие
Работни часове: 8-часов работен ден, при стандартно работно време Работни дни седмично: 5 дни, от понеделник до петък Платен годишен отпуск: 20+ дни
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ Биография с опит съответстващ на изискванията със снимка паспортен формат или линкдин
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.