Работа Офис Администратор в София
37 нови обяви за работа
-
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Системен Администратор Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подход к...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Към страхотния ни екип желаем да включим Технически сътрудник, който да осъществява процес по организиране на цялостната работа с информационната система и гарантиране на актуалността, точността и верността на данните.
Трудови задачи и задължения:
- Проверява актуалността на рецептите в производството.
- Въвежда нови рецепти, артикули.
- Въвежда брака на продукти в магазините.
- Отразява резултатите от ревизиите на магазините.
- Следи и информира, ако останалите оператори не въвеждат точно и навреме информацията в системата.
- Оперативно поддържа контакта с доставчика на информационната система.
- Активно съдейства на всички оператори на системата при проблеми в ежедневната им работа.
Вие сте подходящ кандидат ако притежавате:
- Опит при работа с операционни системи и въвеждане на данни;
- Много допри познания за работа с персонален компютър;
- Инициативност, способност за вземане на самостоятелни решения;
- Отлични комуникативни умения;
- Отлична хигиена на работното място;
- Отговорност към поставените задачи.
Ние предлагаме:
- Работа в престижна и стабилна компания;
- Трудов договор и дългосрочна заетост;
- Конкурентно заплащане, осигуровки и бонуси;
- Обучения и възможност за развитие
- Работно време - пет дневна работна седмица от 8 до 17 часа
Ако сме предизвикали интереса и сетивата ви, кандидатствайте като ни изпратите актуална автобиография.
Поверителността на Вашите данни е гарантирана. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,470 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.