
ЪПСКИЛ работа
37 резултата
-
2,728 лв - 4,078 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,444 лв / месец (нето) от работодател
-
1,862 лв - 2,483 лв / месец (нето) от работодател
-
-
2,018 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,728 лв / месец (нето) от работодател
-
-
4,078 лв - 5,878 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв - 3,178 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв - 3,178 лв / месец (нето) от работодател
-
1,009 лв / месец (нето) от работодател
-
1,630 лв - 2,998 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист обслужване на клиенти (с немски или френски език)
2,730 лв ~ 4,080 лв / месец
Пълно описание
Отговорности:
- Отговаряне на обаждания от клиенти на компанията;
- Регистриране на телефонни обаждания;
- Анализиране и разрешаване на проблеми;
- Предоставяне на информация по административни и технически запитвания (продукти, фактури и др.);
- Предлагане на допълнителни продукти и услуги;
- Пренасочване на сигнали или обаждания към други отдели.
Изисквания:
- Силен професионализъм с чувство за отговорност и позитивна нагласа;
- Умение за работа в екип;
- Отлично владеене на немски или френски език, както и безупречни комуникационни способности;
- Предишен опит в обслужване на клиенти или продажби ще се счита за предимство.
Компанията предлага:
- Възможност за кариерно развитие в голяма международна компания;
- Атрактивно фиксирано възнаграждение;
- Допълинтелни бонуси, базирани на продажби;
- Бонуси за препоръка на приятел;
- Ваучери за храна;
- Multisport карта;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Корпоративни обучения;
- Динамична и предизвикателна работна среда.
Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем! Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати! Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
2,730 лв ~ 4,080 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.