Работа във Варна
738 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
ЕП Комерс ООД е фирма занимаваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни и нехранителни стоки. Работим за успеха на много водещи м...
-
С над 50-годишна история, днес "Хотел Интернационал" АД продължава да се развива като един от емблематичните символи на дестинация Варна. ...
-
Стажант Консултант продажби и обслужване – гр. Варна Готов ли си да започнеш своето приключение в банковия свят? Сега е твоята възможно...
-
Електроразпределение Север АД управлява и поддържа електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Компанията пренася елект...
-
Техник Кафе Оборудване Варна Кока-Кола Хеленик ще ти повери богато портфолио от световни и местни марки на българския пазар, които покр...
-
Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptional service to our cli...
-
1,000 лв - 1,300 лв / месец (нето) от работодател
Мисията на "Мундус Сървисиз" АД е последователно и прозрачно да развива комплекс от фасилити мениджмънт услуги, които с практическото си...
-
840 лв / месец (нето) от работодател
Какво предлагаме: Какво предлагаме: Възможност за дългосрочен ангажимент; Осигурен транспорт от/до всички точки на град Варна; Осигурен...
-
Продавач - консултант - varna valentina - пълен работен ден / 8 часа /
Ню Йоркър България Еоодгр. Варна
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
Ресторанти "Табла", съвместно със сладкарници "Крамер" гр.Варна, търсим да назначим на работа бюфетчици топла и студена витрина, които да ...
-
WIR SIND SUTHERLAND Sutherland ist ein weltweit führendes Unternehmen im Bereich Customer Experience Management. Seit über 37 Jahren kümmern wir uns um die Kunden unserer Kunden, indem wir kontinuierlich innovative Lösungen implementieren, Automa...
-
SGS Bulgaria Ltd., an affiliate of the SGS Group/Geneva, is looking for a competent employee for the position of LABORATORY MANAGER of our Environment Laboratory, located in VARNA, Scope of analyses - water, air, sludge, soil and waste samples. Re...
-
900 лв - 1,200 лв / месец (нето) от работодател
ДОМАШЕН/А ПОМОЩНИК/ЦА Фирма "Варчев Ексчейндж" ООД търси надежден и отговорен човек за ДОМАШНА ПОМОЩНИЦА. Изисквания към кандидатите: Е...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
СЧЕТОВОДИТЕЛ
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Пълно описание
За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим СЧЕТОВОДИТЕЛ за град Варна.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:
Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.
Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.
Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Обработка на счетоводни документи, както и тяхното подреждане и съхранение;
- Изготвяне и предоставяне на справки, декларации, уведомения свързани с отчетността на фирмите;
- Изготвяне на документи за данъчни проверки и ревизии;
- Участие в годишно счетоводно и данъчно приключване;
- Грижа за поддържането на високите стандарти на работа с класифицирана информация.
ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше образование специалност „Финанси“, „Счетоводство и контрол“ или друга подходяща специалност;
- Професионален опит на подобна позиция – минимум 2 години;
- Умения за работа с MS Office;
- Владеене на английски и немски език – голямо предимство;
- Аналитично мислене и способност за вземане на самостоятелни решения;
- Умения за работа в динамична среда;
- Високо ниво на организираност и своевременно изпълнение на поставените задачи;
- Желание за постигане на високи професионални резултати.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Добро възнаграждение + бонуси за постигнати резултати;
- Трудов договор на ПЪЛНО работно време;
- Ваучери за храна;
- Допълнителни бонуси (осигурено обучение в избрана от служителя сферата);
- Работа в екип от професионалисти, които са готови да споделят опита си с Вас;
- Работа на пълен работен ден с трудов договор;
- Възможност за участие във фирмени обучения, семинари и тиймбилдинги;
- Работа в приятелска обстановка със сплотен и подкрепящ екип.
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.