Работа Заместник Главен Счетоводител

89 нови обяви за работа

  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Ваканционно селище “Санта Мaрина” в Созопол е част от портфолиото на българската хотелска верига FPI Hotels & Resorts. Селището се състои от общ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us The cleversoft group is a leading provider of cloud-based RegTech solutions for the financial services industry. The company is headquartered in Munich and has offices in Amsterdam, The Hague, Frankfurt, Luxembourg, Sofia and Sevilla. The c...

  • Costing & Controlling Expert Accountant Are you interested to know the secret behind Coca Cola recipe? Join our Costing & Controlling Team! As a part of our Costing & Controlling Team You will be responsible for accurate accounting of company’s ...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАРШИ СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accounting Business Process Expert You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are: Bulwork is the first IT & TELCO recruitment agency in Bulgaria with more than 24 years of significant presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to both candidates and clients. The c...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителит...

  • icon 2,730 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are recruitment agency EmpoWEr Bulgaria. For our client – large international company, we are looking for a Junior Financial Controller with opportunity for relocation. Location: Sofia, Bulgaria More about the role: Create and develop Busines...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Senior Accountant

ЪПСКИЛ EООД
location_on гр. София

icon 1,940 лв ~ 2,730 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly is the best policy, and that’s why we are eager to help you through the whole lifecycle of recruitment. Our team comes with 15 years of recruitment experience behind it’s back. At any given moment, we can offer multiple opportunities from different companies needing a wide variety of talent. If you are interested in starting a new job, we will present you with multiple opportunities, will be there to answer all your questions, help you prepare for interviews and tests, provide essential feedback and even guide and support you through the process of recruitment all the way up to the first day at your new job.

Our current client is Finnish-owned accounting and auditing company with more than 30 years of experience in providing payroll and accounting services. On their behalf we are looking for a Senior Accountant to join their team in Sofia. If you are curious about this exciting opportunity, then this might be the chance you have been waiting for!

Responsibilities:

  • Participation in every aspect of the accounting process;
  • Preparation of VAT returns and monthly/annual declarations and reports;
  • Participation in the annual closing;
  • Performing tasks related to accurate and precise preparation of primary documents, accounts documents and payroll;
  • Other tasks, related to accounting.
Requirements:

- University degree in Accounting, Finance or Economics;

  • 5 years of previous experience as an Accountant;
  • Fluency in accounting software and Excel;
  • Fluency in English language written and spoken;
  • Able to manage multiple priorities with accuracy and efficiency while meeting deadlines.
The Company Offers:
  • Competitive remuneration;
  • Food vouchers;
  • Additional Health Insurance;
  • Pleasant working environment at the Sofia center;
  • Interesting international clients and versatile tasks.
If you meet the above-mentioned criteria, don’t hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you! Please send your CV in English. Please note that only short-listed candidates will be contacted. License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!

Средна заплата за сектора


1,940 лв ~ 2,730 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.