Работа в Пловдив
740 нови обяви за работа
-
Търсим офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса; Поема и пренасочва телефонните о...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
МЛАДШИ СТРУГАР/ ФРЕЗИСТ - С ВКЛЮЧЕНО ОБУЧЕНИЕ LINKIN - Оформи бъдещето заедно с нас, отвъд границите! Присъедини се към LINKIN: Пионери в PVC и ал...
-
1,610 лв - 1,730 лв / месец (нето) от работодател
Агенция за управление на човешките ресурси „ВЕЛЕС МТ" ЕООД за свой клиент - българска фирма със световни стандарти на производство в сфе...
-
Фирма ДЖЕЙ БИ 2016 ЕООД, търси кандидати за позиция "Касиер заведение за бързо хранене" . Изисквания: Обслужва клиенти на заведението; Рабо...
-
Във връзка с разширяване на дейността си, фирма ДЖЕЙ БИ 2016 ЕООД, търси кандидати за позиция "Помощник кухня за заведение за Бързо хранене ...
-
ХИГИЕНИСТ/KA в игрална зала ИЗИСКВАНИЯ: Завършено средно образование; Експедитивност и желание за работа. Почасова работа. Моля,изпраща...
-
Maxxmart e търговска верига, предлагаща цялостни решения за строителство, ремонт и обзавеждане. Всичко за вашият дом и градина на едно място. ...
-
1,500 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
We are part of an international holding with offices in New York, Miami, Panama, UK, New Jersey, Sofia and Plovdiv. Because of that, our organization is flat, open-minded and international: there you have the freedom to prioritize your own work and g...
-
БиЕй Глас България"ЕАД гр.Пловдив е част от голяма международна компания, специализирана за производство на стъклени опаковки. Във връз...
-
Макул-В ЕООД, официален дистрибутор за България на италианската професионална козметика за коса Lisap Milano, Evelon pro, Dandy и Maxpro, с директно обсл...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси да назначи продавач - консултант за фирменте си магазини в гр.Пловдив...
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
За наш ценен партньор сме в търсене на 1. Служител сектор "Рибни деликатеси" и 2. Складов служител/Пикър, които да се присъединят към голяма...
-
Вярваме, че най-добрата инвестиция и основа на нашия успех е човешкият ресурс. За нас е важно да изградим екип от мотивирани хора, които о...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Администратор в агенция за недвижими имоти
Пълно описание
- Организира и координира административната дейност на офиса;
- Поема и пренасочва телефонните обаждания;
- Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
- Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и файлиране;
- Работи със специализиран софтуер след съответно обучение;
- Организира и/или съдейства при подготовка на мероприятия и др;
- Изготвя оферти на нeдвижими имоти, публикува ги в интернет, следи за тяхната актуалност, както и отговаря за поставянето им на витрина;
- Подпомага дейността в офиса чрез изготвяне и предоставяне на необходимите материали.
- Подсигуряване на офис консумативи.
- Да умее да води официална кореспонденция;
- Да владее отлично български език, писмено и говоримо;
- Владеенето на английски език е предимство;
- Да борави отлично с MS Office и основните средства за комуникация – интернет и др.;
- Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство.
- добра самоорганизация на времето при изпълнението на задачите;
- способност да се работи активно по няколко задачи едновременно;
- позитивно отношение и умения за работа в екип.
- Конкурентно възнаграждение.
- Възможности за професионално развите.
- Приятна работна обстановка.
- Обучения и подкрепа от Топ трейнъри.
Средна заплата за сектора
1,620 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
5,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.