Работа Бизнес Асистент

26 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • Business Analyst with SQL and German language The Business Analyst is responsible for analyzing the requirements and requests from the regulatory reporting business, as well as identifying and assessing changes needed. They capture and document requ...

    18 Jun 2025 Още...
  • The Business Analyst in the crypto sector plays a vital role in integrating crypto services with other business areas, with a specific focus on exchanges and trading. Their expertise in requirements analysis, process optimization, documentation, data...

    25 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients a fast-growing company, we are looking for Technical Business Analyst. Th...

    11 Dec 2023 Още...
  • DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...

    10 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Лабораторен асистент FICOSOTA търси лабораторен асистент за своята лаборатория за научноизследователска и развойна дейност в офис София. ...

    09 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е а...

    28 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АСИСТЕНТ КАЧЕСТВО ФИКОСОТА ООД обявява свободна позиция за АСИСТЕНТ КАЧЕСТВО Длъжността е позиционирана в гр.Шумен, в производството ...

    10 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е а...

    17 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    18 Jul 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Бизнес анализатор

icon 3,050 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!

Ако притежавате:

  • Аналитично мислене и способност да се разбират технически логики и бизнес процеси
  • Умения за планиране и изпълнение на поставените задачи в срок
  • Прецизност и внимание към детайла
  • Високо ниво на самостоятелност и проактивност
  • Гъвкавост и умения за бърза адаптация
  • Умения за работа в екип и постигане на екипната цел
  • Отлично владеене на английски език и много добра компютърна грамотност


И искате да:

  • Се присъедините към задружен екип от силно мотивирани и ангажирани хора
  • Се включите в процеса на регулярен мониторинг и представяне на резултатите на МСП и Корпоративен сегмент
  • Участвате в разработването на автоматизирани отчети и анализи в системите на Банката
  • Съдействате при бюджетирането и анализа на изпълнението на заложените цели
  • Участвате в анализа на резултатите от разработени статистически модели
  • Подпомагате разработването и анализа на инициативи за директен маркетинг


При нас ще намериш:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
  • Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
  • Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
  • Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Застраховка Живот/ Злополука
  • Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
  • Бонус за препоръчване на кандидат за работа
  • Допълнително заплащане за важно събитие от личен характерВъзможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за позиции в Централно управление)
  • 25 дни платен годишен отпуск
  • Преференциална такса за ползване на карта за спорт
  • Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда


Споделете бъдещето си с нас! Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата. Кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю. Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


3,050 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

9,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.1
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.7
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Експерт, стопанска дейност


Експертите по стопанска дейност проучват и разбират стратегическата позиция на предприятията и дружествата спрямо техните пазари и заинтересовани страни. Те анализират и представят вижданията си за това как дружеството, от много гледни точки, може да подобри стратегическото си положение и вътрешната си корпоративна структура. Оценяват необходимостта от промени, методи на общуване, технологии, ИТ инструменти, нови стандарти и сертификати.

Необходими основни умения

  • извършване на бизнес анализ
  • идентифициране на неоткритите досега организационни нужди
  • анализиране на бизнес планове
  • тълкуване на финансов отчет
  • провеждане на количествено изследване
  • анализиране на финансовите показатели на дружество

Необходими основни знания

  • бизнес анализ
  • управление на риска
  • проучване на пазара
  • методика на научни изследвания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.