Работа Административен Служител в София
71 нови обяви за работа
-
МЕТ кафе търси да назначи технически сътрудник на постоянен трудов договор, на непълен работен ден към фирма РЕАЛ МН ЕООД ## Преглед на дл...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
Технически сътрудник БСО За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
В „Милки груп био“ ЕАД вярваме, че успехът започва с хората. Ние градим екип от отдадени професионалисти, които споделят нашата страст к...
-
Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност в 20 страни.Ние търсим енту...
-
"ВИП плюс медикотехническа лаборатория"ЕООД е лидер на пазара на ортопедични технологии повече от 35 години и е синоним на иновации и усп...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Ние от Destination Workplace вярваме, че правилната работа е ключът към пълноценния живот, а правилният човек - двигателят зад всеки успешен бизнес...
-
Алфа Консулт България търси организиран и комуникативен офис асистент за свой доверен клиент, утвърдена компания с административна и т...
-
ХИПОЛЕНД АД е най-голямата българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в цялата страна. Сега търсим д...
-
Технически сътрудник Банка ДСК е сред най-желаните работодатели от студентите в България, утвърден пазарен лидер и организация, която п...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим мотивиран и организиран технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Ще бъдете отговорен за обработката на финансови документи и отчети, както и взаимодействие с доставчици. Ролята изисква високо ниво на внимание към детайлите и отлични организационни умения.
## Отговорности
- Управление и обработка на фактури.
- Отчитане и анализ на обороти.
- Работа с Excel за изготвяне на отчети и анализи.
- Комуникация с доставчици по въпроси, свързани с фактуриране и плащания.
- Поддръжка на електронни и физически архиви.
- Опит и умение за работа с Excel.
- Отлични аналитични умения и внимание към детайлите.
- Опит в обработка на финансови документи и отчети.
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип.
- Професионално отношение и желание за развитие в областта.
- Коректно и конкурентно заплащане.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Работа в приятна и подкрепяща работна среда.
Средна заплата за сектора
1,530 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.